Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HDMI over nettverkskabel?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet om en rimelig HDMI extender via nettverkskabel? Det jeg ønsker er å få PC skjermen på TVen. Og at det er usb uttak så jeg får tastatur og mus. Har funnet noen på blackbox.com også en som heter daxten voyager. Men disse er mere for industri og koster fra 5000-10000kr. Noen som vet om noen rimeligere og som fungerer bra?

Vært genialt og hatt noe sånt. :) evt. Andre alternativer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en aten ve803 hdmi og usb extender som bruker to cat5/6 kabler. HDMI og lyd gjennom fungerer fint, men usb på den er ustabil og nå har det sluttet å fungere helt. Dette blir andre gang jeg må levere det tilbake pg.a usb som ikke fungerer. Lurer på om aten er bare noe dritt merke og lurer på å gå over til noe annet. Jeg ville ikke kjøpt det igjen ihvertfall selvom det ser bra ut på papiret...

http://www.multicom.no/HDMI-och-USB-forlangare-over-Ethernete-3De-60me-HDCPe-svart-ATEN/cat-p/c/p6875603

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Ja jeg hadde klart anbefalt den til alle hvis den bare hadde fungert som beskrevet. Merket ikke noe lagg, spilte battlefield gjennom den uten problem. Er jo mulig at jeg bare har vært ekstra uheldig, og at det faktisk er noen av de som USB fungerer på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...