Shopaholic Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Hei. Er ute etter å få bedre kondisjon og dermed klare å jogge lange distanser. Jogger ca. 1-3 ganger i uka, ca 1-2 km. Ellers pleier jeg å kjøre intervaller 1 ganger i uka, hvor jeg bruker en romaskin som vi har hjemme (kjører 4X4 intervall) + 100 knebøy + 50 tåhev. Har jogget regelmessig i ett år (så lite fremgang), men etter jeg begynte med type styrketrening for noen mnd siden har det nesten gått nedover, ved at jeg blir ekstremt trøtt og andpusten når jeg jogger. Hva gjør jeg galt? Hva kan jeg evnt. gjøre for å klare å jogge lengre distanser. (Trener i utgangspunktet til en test vi har 2 ganger i året på skolen, hvor vi jogger 3.4 km på tid. Så spørsmålet blir vel kanskje hvordan jeg kan trene for å oppnå best mulig tid på denne testen). Tusen takk for svar. Endret 29. juli 2014 av Shopaholic Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg ville i alle fall økt lengden på de 1-2km turene til 3-4km Kanskje også prøvd på noen enda litt lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå