V. Haugen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Første norske kanal på boksen.TV 2 Sumo klar for Apple TV i dag Lenke til kommentar
larsnaess Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Og HBO-nordic glimrer ennå med sitt fravær på ATV... Lenke til kommentar
Skoging90 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Og HBO-nordic glimrer ennå med sitt fravær på ATV... Og på PS3... og PS4... og Xbox One... og Chromecast støtte... Utifra http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo er det fremdeles bare tilgjengelig på Xbox 360 og smart TVer fra Samsung. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kanskje vi kan få sumo på linux snart og da? Lenke til kommentar
_Arne_ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Er det noe mulighet å legge inn sumo uten å oppdatere programvare? Har apple tv 2 og lite lyst til å miste jailbreaken. Lenke til kommentar
erlingbo Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Kanskje vi kan få sumo på linux snart og da? Pipelight ser ut til å virke rimelig bra Lenke til kommentar
Geir Kristian Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Utifra http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo er det fremdeles bare tilgjengelig på Xbox 360 og smart TVer fra Samsung. Endeste måten å få HBO-nordic på ATV er gjennom Airplay Fra en annen maskin. Dette fungerer relativt greit, men krever at man har en nyere Mac, iPad eller windows maskin med f.eks. http://www.airsquirrels.com/airparrot/ Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Er SUMO reklamefritt? Da jeg så prisen på det for ett par år siden gadd jeg ikke løfte ett øyelokk for å se hva produktet inneholdt. Lenke til kommentar
larsnaess Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, HBO-nordic fungerer via AirPlay, men det er en elendig løsning. Ikke native AirPlay, kun AirPlay Mirroring. Dårlig oppløsning, hakker (med 25 MB linje), ikke mulig å sette telefon i dvale. I tillegg er appen veldig mangelfull og husker ikke hva du har sett, hvor du er og er generelt vanskelig å navigere i. Mye enklere å ha en app på AppleTV e.l. og ikke være avhengig av å styre fra et eksternt nettbrett eller en telefon som er en mer personlig gjenstand. SUMO er ikke reklamefritt og alt for dyrt. De virker som de bare viser opptak av det som har gått på TV innklusive reklamepausene. Går riktignok an å spole over reklamer, men føles ikke helt greit å betale masse for dette. Men, ofte kampanjer (f.eks. i forbindelse med OL og VM) med gode priser og også mulighet for å få studentrabatt og lignende. Tidligere har det vært enkelte serier som ikke har kunnet sendes via AirPlay til AppleTV fra SUMO-app, håper nå alt innhold er tilgjengelig i den nye ATV-appen... Lenke til kommentar
SNiiK Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Dette er gode nyheter!! Håper resten av gjengen følger etter. Må lese meg opp litt før jeg oppdatere, mtp jailbreaket og XBMC. Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 183,- pr mnd gjelder kun hvis man betaler for hele året med en gang. Mnd. pris er 249,- for Sumo Gull, men fikk mail fra TV2 at dette skulle gå opp til 299,- fra høsten av, for nye abonnenter. @ Lasse Nessøe: Ja, TV2 Sumo er helt reklamefritt! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det som irriterer vettet av meg med Sumo er at eldre sesonger som er tilgjengelig på nettsidene deres, ikke er tilgjengelig via appene på iOS eller AppleTV. Ellers synes jeg Sumo fungerer bra; har man Obos-medemskap får man og rabatt på tjenesten Lenke til kommentar
olemykle Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Og HBO-nordic glimrer ennå med sitt fravær på ATV... Og på PS3...og PS4... og Xbox One... og Chromecast støtte... Utifra http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo er det fremdeles bare tilgjengelig på Xbox 360 og smart TVer fra Samsung. HBO Nordic sin platformstøtte er håpløs. Jeg har delvis tilgitt dem fordi de tross alt er en liten aktør (globalt) og sikkert sliter med å komme inn på platformer som Apple TV, men denne dealen til Sumo viser jo at det er bare vas.... Lenke til kommentar
TheRoyalTNT Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Er det bare meg som VIRKELIG skulle ønske at de var en App Store på AppleTV? Lenke til kommentar
TheRoyalTNT Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Og HBO-nordic glimrer ennå med sitt fravær på ATV... Dessverre er Viaplay også med på den festen :-( Lenke til kommentar
SNiiK Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hvordan er kvaliteten på Premiere League hos dere? Synes det er litt for dårlig her hos meg... Hva lover de egentlig for kvalitet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kvaliteten på Premier League er like dårlig her på Apple TV som når jeg ser det på PC. Det er stor forskjell på TV2 Sport HD på TV, og fotballsendingene de sender på Sumo. Jeg ble skikkelig skuffet. Lenke til kommentar
SNiiK Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Blir så oppgitt!Og ikke bare jeg som blir oppgitt... Facebooksiden til Sumo koker. Noe må skje! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan er bildeflyten på TV2 Sumo på ATV? Jeg har testet på det meste nå, men blir ikke helt fornøyd. Opplever at det er vanskelig å få det til bra fra PC (sikkert pga frekvensen på TV). På Chromecasten har det foreløpig vært for mye problemer. Jeg hadde vært villig til å investere i ATV også hvis det viser seg å være det beste alternativet. Synes det er litt rart at 25 bilder i sekundet oppleves som hakkete når antallet er det samme på vanlige TV-dekodere... Hva mener dere er den beste måten å se TV2 Sumo på pr dags dato? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg