Gå til innhold

Augustfest 2014 - Polljen - Rundt omkring meg

Anbefalte innlegg

Bruker: Polljen

Deltagernivå: Prosjekt.

Utstyr: I hovedsak Canon 5D3 med Tamron 24-70, Samyang 14 mm, Canon 70-200 (den "billige" verjonen) og kanskje Sigma 35 mm. I tillegg blir kanskje også Fuji X-E2 brukt da mest sannsynlig med 35 mm.

Målet mitt denne måneden er å presentere området rundt meg, det være seg natur, folk, severdigheter og diverse annet. Når måneden så er over så er målet mitt å presentere en bildeserie (som ikke bare består av "panoramabilder") som jeg føler er representativ for mitt lille geografiske område.

Jeg MÅ denne gangen velge nivået Prosjekt, av praktiske årsaker. Jobb m.m. er selvsagt en grunn for dette, men hovedgrunnen er at jeg skal kombinere to prosjekt i august.

Siden jeg er en feit middelaldrende gubbe totalt ute av form, så er mitt andre prosjekt at motorisert ferdsel skal unngås så sant det er mulig. Mine turer rundt om i (deler av) kommunen skal skje på to (umotoriserte) hjul eller ved hjelp av "apostlene hester". Men å ta "lange" turer på arbeidsdager blir umulig så det må bli en eller to slike turer i uka på fridager.

Det er ikke umulig at jeg har gitt meg to for store utfordringer, så vi får se etter hvert om det blir suksess eller fiasko :hmm:

Siden både jeg og været ute har vært (er) litt småsyke de første dagene og jeg antar at det kan gå et par dager til før jeg er "fit for fight" så ser jeg ingen mulighet til å kunne presentere det prosjektet jeg hadde sett for meg.

Jeg kunne selvsagt ha endret utfordringen til Pingle og tatt meg turer ut i hagen og levert mine "vanlige" bidrag, men da blir det bare "same procedure as last ...." og det lar jeg være.

Forhåpentligvis blir jeg nå ekstra klar for Oktoberfesten og fastoptikk.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...