AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 TS her. Takk for svar. Jeg beklaget meg og sa hva jeg følte. Fikk bare "det er ok, men vil du fortsatt treffe meg?" Tilbake.. sa bare ja, jeg. Han er vel kanskje ikke så interessert likevel, men vanskelig å innse.. Anonymous poster hash: 67e71...aab Akkurat sånn som jeg pleier å gjøre.... men nå vet du jo at det er bare sex, så hvorfor ikke bare kjøre på? Anonymous poster hash: 295ea...2ea 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Menn ass... Vi er 20 år begge to. Skal kanskje møte han i løpet av uka. Hva skal jeg gjøre?:s tror han ble litt sur på meg siden jeg svarte litt frekt. Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 ??? Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 La han være sur da. Lat som ingenting. Alle er frekke av og til. Trenger ikke å si beklager hver gang heller. La det ligge. Se hvordan han oppfører seg. Og om han er sløv etter møtet deres med å svare så drit i han. Da sier det bare han egentlig ikke er intressert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 ??? Anonymous poster hash: 67e71...aab dere ble vel enig, gjenstår å pule bare? Anonymous poster hash: cb6f3...9cd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 hvis du vil møte han, så møter du han, hvis du ikke vil, så gjør du ikke det. Han tror nok at du er med på å møtes bare for uforpliktende sex nå så hvis du ikke har formidlet godt nok at du er kun interessert i noe seriøst så må du si det igjen evt ikke møte han. Du kan si noe sånt som at "jeg tror ikke vi er interessert i det samme her så er ikke interessert i å møtes mere", hvis han stiller seg uforstående til dette kan du spørre hva han vil/tenker, uansett er dette touchy da det å spørre om intensjoner er skummelt og får deg til å virke usikker og uattraktiv, men hvis han virkelig liker deg vil han synes dette er positivt så det spiller ingen rolle. lykke til Anonymous poster hash: 295ea...2ea Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, har tenkt til å treffe han å se han. Han er sånn sett en ganske redelig og ordentlig type, men alle kan jo ha baktanker uansett og man vet aldri. Dessuten kjenner vi ikke hverandre så godt enda at jeg kan ta opp noe slikt! Da ville jeg skremt bort personen… det ville jeg blitt i hvert fall. Dessuten tar det jo tid før man evt utvikler følelser også. TSSSSS Anonymous poster hash: 67e71...aab hvis du vil møte han, så møter du han, hvis du ikke vil, så gjør du ikke det. Han tror nok at du er med på å møtes bare for uforpliktende sex nå så hvis du ikke har formidlet godt nok at du er kun interessert i noe seriøst så må du si det igjen evt ikke møte han. Du kan si noe sånt som at "jeg tror ikke vi er interessert i det samme her så er ikke interessert i å møtes mere", hvis han stiller seg uforstående til dette kan du spørre hva han vil/tenker, uansett er dette touchy da det å spørre om intensjoner er skummelt og får deg til å virke usikker og uattraktiv, men hvis han virkelig liker deg vil han synes dette er positivt så det spiller ingen rolle. lykke til Anonymous poster hash: 295ea...2ea Og hvordan vet du at han tror jeg er med på uforpliktende sex? Jeg har ikke hintet til det på noen som helst måte.. Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du ikke har sagt nei - så kan du alikevel mene ja - eller noe i den duren der... Han har vel rett og slett ikke spurt - så bruker vi Schrødingers katt: Frem til han har spurt og fått et svar - så er du både med på sex og ikke med på sex. Ikke ta det innlegget så alvorlig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 TS HER Noen måter jeg kan teste han på for å vite om han bare er ute etter sex eller noe som kan utvikle seg? Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
Superby Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Vis han musa di og noen sekunder senere får du svaret ditt neida, du kan jo bare spørre han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå