AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Vi har kjent hverandre i noen måneder. Liker hverandre tror jeg. Definitivt en fysisk tiltrekning tilstedet. Ikke hatt sex. Møtes et par ganger når det passer oss (begge er mye opptatt i hverdagene) tekster litt når det passer hxn. HVIS vedkommende ikke er sløv og klarer å svare. Vedkommende kan finne på å ikke svare meg, enda jeg ser hxn har vært pålogget på mobilen. Det er veldig sårende, faktisk. Det skjer gang på gang. Som regel er det jeg som må ta initiativ til kontakt, og det er jeg drittlei av. Føler hxn tar meg for gitt. Vil at hxn skal jobbe for å få meg også, ikke bare meg. SÅ TIL POENGET Ærlig talt, er det ignorering som skal til for å få oppmerksomheten? Når jeg begynte med det, så pøste det inn med meldinger fra vedkommende om hvorfor jeg ikke vil svare etc. Trist. Alt jeg ønsker, er at hxn skal jobbe for å få meg, ikke ta meg for gitt. Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Ba hxn om å skjerpe seg, så sluttet jeg å svare på meldinger som tikket inn en etter en. Sårt. Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Spør deg selv om det er verdt det. Klarer du å leve med det? Hvis det faktisk er slik at h*n er sånn er det ikke så mye en kan gjøre med det. Hvis ikke, er svaret ganske enkelt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Spør deg selv om det er verdt det. Klarer du å leve med det? Hvis det faktisk er slik at h*n er sånn er det ikke så mye en kan gjøre med det. Hvis ikke, er svaret ganske enkelt. Det er vondt. Det er så respektløst oppførsel. Jeg liker hxn rimelig godt tross alt, og jeg kan leve med at hxn ikke er så ivrig på sms. Det er helt ok for meg, men det jeg ikke finner meg i, er hvis hxn gjør dette med vilje mot meg. Hvis du skjønner? Skjønner bare ikke hvorfor det plutselig tikker melding etter melding der hxn spør om hvorfor jeg er så sint, osvosv, så plutselig vil hxn møte meg snart. Pussig. Man vil ha det man ikke kan få? Tragisk Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Ja, det beste er vel kanskje å la hxn seile sin egen sjø… men det er vanskelig. Skal se om hxn fortsetter med å mase og om hxn faktisk skjerper seg. Tvillingsjel, jeg ser du er tilbake - har du noen gode råd? Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Mulig denne personen ganske enkelt ikke er så keen på kontakt med deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Mulig denne personen ganske enkelt ikke er så keen på kontakt med deg. Hæ? Så hvorfor får jeg veldig positiv respons tilbake de gangene jeg har tatt kontakt med hxn? Og hvorfor får jeg flere meldinger på rappen nå? Det må jo være noe der, eller? Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Mulig denne personen ganske enkelt ikke er så keen på kontakt med deg. Hæ? Så hvorfor får jeg veldig positiv respons tilbake de gangene jeg har tatt kontakt med hxn? Og hvorfor får jeg flere meldinger på rappen nå? Det må jo være noe der, eller? Anonymous poster hash: 67e71...aab fordi man ikke vil lukke døren, er sånn man behandler folk man har lyst til å ha sex med men ikke vil ha forhold med. sånn jeg behandler dem i alle fall Anonymous poster hash: 295ea...2ea 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Mulig denne personen ganske enkelt ikke er så keen på kontakt med deg. Hæ? Så hvorfor får jeg veldig positiv respons tilbake de gangene jeg har tatt kontakt med hxn? Og hvorfor får jeg flere meldinger på rappen nå? Det må jo være noe der, eller? Anonymous poster hash: 67e71...aab fordi man ikke vil lukke døren, er sånn man behandler folk man har lyst til å ha sex med men ikke vil ha forhold med. sånn jeg behandler dem i alle fall Anonymous poster hash: 295ea...2ea Mener du virkelig det? Trist å høre. Seriøst, så sinnsykt respektløst. Du bør også skjerpe seg, og ikke utnytte jenter på den måten. Skjerp deg. TS Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Vedkommende kan finne på å ikke svare meg, enda jeg ser hxn har vært pålogget på mobilen. Det er veldig sårende, faktisk. For en syk verden vi lever i. Det er ikke mulig å være tilgjengelig 24/7. Jævla Facebook kjør. Unnskyld uttrykket, men det er sant. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Mener du virkelig det? Trist å høre. Seriøst, så sinnsykt respektløst. Du bør også skjerpe seg, og ikke utnytte jenter på den måten. Skjerp deg. TS Anonymous poster hash: 67e71...aab Er da ærlig talt ikke utnytting. Det handler om å plante frø og la det spire der det kan. Finnes jenter man kun kunne tenkt seg å ha sex med, så finnes det jenter man virkelig liker og underholdes med som man kunne tenkt mer med. Anonymous poster hash: a3419...d99 Endret 30. juli 2014 av Tvillingsjel slettet quote-pyramide 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Er da ærlig talt ikke utnytting. Det handler om å plante frø og la det spire der det kan. Finnes jenter man kun kunne tenkt seg å ha sex med, så finnes det jenter man virkelig liker og underholdes med som man kunne tenkt mer med. Anonymous poster hash: a3419...d99 Jo, det er definitivt manipulering og utnytting av jenta, og da spesielt dersom du vet at hun liker deg på det følelsesmessige plan. Veldig desperat ish Anonymous poster hash: 67e71...aab For en syk verden vi lever i. Det er ikke mulig å være tilgjengelig 24/7. Jævla Facebook kjør. Unnskyld uttrykket, men det er sant. Ja, helt enig. Vi lever i en verden hvor sosiale medier styrer hverdagen, tanker og følelser i stor grad. Skulle vært det foruten… TS Anonymous poster hash: 67e71...aab Endret 30. juli 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Spør deg selv om det er verdt det. Klarer du å leve med det? Hvis det faktisk er slik at h*n er sånn er det ikke så mye en kan gjøre med det. Hvis ikke, er svaret ganske enkelt. Det er vondt. Det er så respektløst oppførsel. Jeg liker hxn rimelig godt tross alt, og jeg kan leve med at hxn ikke er så ivrig på sms. Det er helt ok for meg, men det jeg ikke finner meg i, er hvis hxn gjør dette med vilje mot meg. Hvis du skjønner? Skjønner bare ikke hvorfor det plutselig tikker melding etter melding der hxn spør om hvorfor jeg er så sint, osvosv, så plutselig vil hxn møte meg snart. Pussig. Man vil ha det man ikke kan få? Tragisk Anonymous poster hash: 67e71...aab Spør om han gjør det med vilje, verre er det ikke. Skjønner egentlig ikke hvorfor noen skulle gjort det med vilje. Som sagt tidligere kan det hende han ikke vil ha så mye kontakt. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Personlig har jeg installert Facebook Messenger Privacy (elns) og SnapCapture så jeg kan lese Facebook og Snapchat mld uten at den som sender ser det, det er ikke alltid jeg har tid eller lyst til å svare, eller ha en samtale, og jeg vet at dersom jeg leser uten å svare fort så blir folk gærne. Ble det selv før også, så kjenner følelsen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Personlig har jeg installert Facebook Messenger Privacy (elns) og SnapCapture så jeg kan lese Facebook og Snapchat mld uten at den som sender ser det, det er ikke alltid jeg har tid eller lyst til å svare, eller ha en samtale, og jeg vet at dersom jeg leser uten å svare fort så blir folk gærne. Ble det selv før også, så kjenner følelsen. Lar bare vær å titte på den jeg. Ser at det tikker inn en melding eller bilde men dersom jeg vet jeg ikke har mulighet til å svare så åpner jeg den ikke før jeg har tid. Også driter jeg litt i om folk ikke svarer på Face eller snap. Pleier å ringe om det er viktig. Men TS - høres ikke ut som om dette er en person som virker særlig interresant å forholde seg til. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (...) Alt jeg ønsker, er at hxn skal jobbe for å få meg (...) Anonymous poster hash: 67e71...aab Å jakte på damer som spiller "hard to get" er ikke underholdende etter første kvelden, det var en gang kvinner var verdt å jobbe for men det er ikke i dag. Send takkebrev til feministene, i dag er kvaliteten på kvinner så lav at vi menn ikke vil legge for mye ressurser inn i det. Spesielt hvis du er andrevalget, da kan det være at du må vente litt. Den gode nyheten er at mange er sammen med andrevalget, ikke noe galt med det. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hvorfor må folk absolutt skjule kjønn? Vel det har vel ikke noe å si, det er så åpenbart. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Etter min erfaring betyr det at det ikke er interesse fra den andre part, ihvertfall ikke til å inngå noe forpliktende men at han kanskje holder deg litt på gress fordi han ikke har noen andre akkurat nå. Allikevel vil jeg anbefale deg i en passende setting neste gang dere møtes og ta det opp med han. Si hva du føler og at du er nysgjerrig på hva han føler for deg. Da kan han enten juge eller så vil han snakke åpent om hva han føler for deg. På dette må du nesten bare følge magefølelsen. Men tro meg når jeg sier at hvis han har en reel interesse for deg vil han sette pris på at du tar det opp med han. Om ting ikke går som ønsket er det også lettere for begge parter enn hvis man skal drive å "spille spill med hverandre". Det er ihvertfall det jeg har erfart Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 TS her. Takk for svar. Jeg beklaget meg og sa hva jeg følte. Fikk bare "det er ok, men vil du fortsatt treffe meg?" Tilbake.. sa bare ja, jeg. Han er vel kanskje ikke så interessert likevel, men vanskelig å innse.. Anonymous poster hash: 67e71...aab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå