ostehøvel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Serien jeg tenker på kom ut første gang rundt tusenårsskiftet. Mulig det kom helt på slutten av nittitallet. Det var en samling fra forskjellige tegnere, og inneholdt blant annet Riskhospitalet. Serien hadde hovedfokus på nerder, synes jeg husker den hadde ett nerdete navn. Ett av bladene husker jeg hadde en kvisete datanerd på forsiden. I ett av bladene fikk du med en cd med ett genialt mini-spill. Du var bartender i en bar hvor du skulle skjenke fluer med forskjellige drinker. Hvis du ga dem feil drink så kom de verste skjellsordene du kunne tenke deg. (ihvertfall for en gutt på 10 år) En av fluene snakket nynorsk. Du kunne skjenke dem med bl.a. gin & tonic og bloody mary. Er det noen som husker denne serien, eller enda bedre, er det noen som har dette spillet? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Bladet het vel Geek? Kanskje de har det på en eller annen bruktbutikk Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Tusen takk Det het Geek ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå