jornhd Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tenkte på et billig og bra nettbrett til guttungen på 6 år. Har sett på Asus Memo Pad 7 HD (ME173X) til 999,- og Samsung Tab 3 8.0 til 1199,- Hva bør jeg velge her? Noen andre tips? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 http://cdon.no/elektronikk/asus/google-nexus-7-16gb-wifi-7-2012-android-p21857717?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no Dette er vel ett ok brett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Gjelder Nexus 7 16 GB: Spørs hva h*n skal bruke det til. For en del blir 16 GB intern lagring og ikke støtte for minnekort i minste laget. Personlig synes jeg at 7" blir i minste laget, og foretrekker 8" (har både HD 7 og Tab 8 selv), men dette kommer an på den enkelte brukers behov. Sist jeg var på flytur utenlands satt h*n ved siden av meg og så på video på en 7. generasjons iPod Nano (ikke Touch), og den har skjerm på 2,5 ". Da blir selv en 7" som å få 80" i TV-stua. Både Asus Memo Pad HD 7 og Tab 8 støtter minnekort, og Tab 8 finnes også i 32 GB versjon (som jeg har sett til 1290 på lefdal/elkjop/expert i helgene). Med de begrensninger som er lagt på bruk av minnekort i Android 4.4 kan det være en god ide å velge en med 32 innebygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå