Brageaa Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hei. Har kjøpt ny spiller, men får ikke ut den gamle. Kjøpte et sett med slike: http://transmedia.mystore3.no/products/audi-uttrekksverktoy. Har prøvd å satt de inn i de to slisse i alle mulige stillinger og vinkler, men spilleren rikker seg ikke. Det høres et lite klikk når jeg presser nøklene inn, men får den fortsatt ikke ut. Noen som har erfaring/løsning på dette? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Prøvd å ta i? Man bør prøve å dra så jevnt som mulig.... Lenke til kommentar
Brageaa Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Prøvd å ta i? Man bør prøve å dra så jevnt som mulig.... Når jeg tar i kommer den ut en mm, så drar jeg bare nøklene ut av slissene. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Er det bare et par bøyler, eller slike du stikker in på siden? Det er mest sannsynlig at det er på sidene selve mekanismen sitter, så om du kan få noe inn på sidene, evt får et godt nok tak med fingrene til å dra ut hele greia når du har dradd den utt det du får med verktøyet... Lenke til kommentar
Brageaa Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Er det bare et par bøyler, eller slike du stikker in på siden? Det er mest sannsynlig at det er på sidene selve mekanismen sitter, så om du kan få noe inn på sidene, evt får et godt nok tak med fingrene til å dra ut hele greia når du har dradd den utt det du får med verktøyet... Stikker de inn under. Tror ikke jeg får tak på sidene, den kommer ikke nok ut. Kan jeg ha feil nøkler? Lenke til kommentar
Brageaa Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Fikk den ut, måtte bare lirke litt med nøklene når jeg satte de inn. Nå har jeg da støtt på et nytt problem. Tre av fem kabler passer ikke i min nye spiller... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Bra du fikk den ut. Personlig bruker jeg to tynne sakser, setter de inn i hullet så de peker inn mot radion forså og dytte de innover og samtidig skrått til motsatt side. Funker hver gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du må kjøpe overganger dersom du skal kunne få integrert den nye spilleren i din bil. Hva er det som ikke passer? Regner med at ISO for strøm og standard lyd passer, men du må kanskje ha overgang for ekstra forsterker, kobling til bilen (display i instrumentpanel og multifunksjonsratt) og antenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå