Gå til innhold

Kontorstol Rabami 830 Comfort sort: Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5000 for en kontorstol? Sitter meget behagelig på min 500kroners fra IKEA jeg. Men hvis du vasser i penger så hvorfor ikke brenne litt av på en god stol.

Skal faktisk på bindersen i dag og handle noen DVD+R, skal prøvesitte stolen du har oppgitt og komme tilbake med en liten rapport.

Lenke til kommentar

Har hatt lyst på en skikkelig fet kontorstol lenge men har aldri fått somla meg til å kjøpe det. Jeg vasser ikke i penger men synes ikke 5000,- er så utrolig mye for noe jeg kommer til å tilbringe mye tid i. Sannsynligvis mer enn sofaen som kosta mye mer enn 5000,-. Det er en "high-end" stol jeg er på utkikk etter, men det er selvfølgelig bare å komme med forslag. Om den ser bra ut og føles bra gjør det jo ikke noe om prisen er lav.

Ser frem til rapporten din fra prøvesittingen :)

Lenke til kommentar

Sitter du mye foran skjermen vil jeg anbefale en Rabami. Jeg var i utgangspunktet interresert i å bruke maks. 1500,- på en kontorstol, men endte opp med en Rabami 820, en stol som er litt billigere enn 830 og jeg har ikke angret ett sekund.

PS! Husk at armlener er ekstrautstyr på disse stolene.

Lenke til kommentar

prøvesitter denne stolen HVER gang jeg er på binders(binders ligger 100m fra skolen min :lol: ). kunne ha sovna på flekken. noe av det mest behagelige jeg har sitti i. som en drøm :woot::woot::woot:

Edit: skriveleif :yes:

Endret av Tjuls
Lenke til kommentar

Rbm stolene er av veldig god kavlitet, og de kan ikke sammenlignes med ikea stoler. det er stoler som er masse produsert i et jalla land for så å bli solgt billig. mens en rbm stol er ergonomisk laget og de har lagt mer penger i materialene som blir brukt derfor blir disse stolene dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...