Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har angst-kvalme, skal fly


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sliter med kvalme, som trolig er forårsaket av angst. Jeg har ikke noe spesielt jeg engster meg for, så jeg aner jo egentlig ikke hvorfor jeg er kvalm...

 

MEN - skal ut å fly i 4 timer om noen dager, så da kunne det vært fint å "slippe" kvalmen litt... Er det noe jeg kan gjøre for å minske kvalmen?

Blir ikke flysyk hvis det har noe å si...

 

Takk for svar! :)



Anonymous poster hash: ba3c1...623
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tulling? Thc hjelper mot kvalme. Det er dokumentert. Bare å google litt så ser du det.

 

Hva så? Ikke alle som gjør seg selv til en kriminell "junkie" for litt kvalme...

 

 

Hva med beroligende tabeletter slik at du sover på turen? Vanskelig å være kvalmen når en sover..

Ganske mange oppegående flotte mennesker du kaller kriminelle junkier nå. Godt du er anonym når du kommer med den slags uttalelser. Flaut!
Lenke til kommentar

Du er kanskje ikke helt kjent med den vanlige bruken av anførselstegn? Han mener ikke nødvendigvis junkier bokstavelig talt. :ph34r:

 

Narkotika er ulovlig, og det inkludert å selvmedikere seg selv med det. Å oppfordre til kriminelle handlinger er også i mot retningslinjene her på forumet. Hvis det er noe å være være flau over så er det det. Ikke å være imot narkotikum.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

Tulling? Thc hjelper mot kvalme. Det er dokumentert. Bare å google litt så ser du det.

Hva så? Ikke alle som gjør seg selv til en kriminell "junkie" for litt kvalme...

 

 

Hva med beroligende tabeletter slik at du sover på turen? Vanskelig å være kvalmen når en sover..

Ganske mange oppegående flotte mennesker du kaller kriminelle junkier nå. Godt du er anonym når du kommer med den slags uttalelser. Flaut!

 

 

Ehm, er det ikke det de er da? Altså kriminelle da stoffet er ulovlig, og du klarer å se at jeg ikke mener de er junkier..

Lenke til kommentar

 

 

 

Tulling? Thc hjelper mot kvalme. Det er dokumentert. Bare å google litt så ser du det.

 

Hva så? Ikke alle som gjør seg selv til en kriminell "junkie" for litt kvalme...

 

 

Hva med beroligende tabeletter slik at du sover på turen? Vanskelig å være kvalmen når en sover..

Ganske mange oppegående flotte mennesker du kaller kriminelle junkier nå. Godt du er anonym når du kommer med den slags uttalelser. Flaut!

Ehm, er det ikke det de er da? Altså kriminelle da stoffet er ulovlig, og du klarer å se at jeg ikke mener de er junkier..

Det er ulovlig å kysse på gata i Dubai. Er du kriminell hvis du kysser på gata i Dubai da?
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tulling? Thc hjelper mot kvalme. Det er dokumentert. Bare å google litt så ser du det.

Hva så? Ikke alle som gjør seg selv til en kriminell "junkie" for litt kvalme...

 

 

Hva med beroligende tabeletter slik at du sover på turen? Vanskelig å være kvalmen når en sover..

Ganske mange oppegående flotte mennesker du kaller kriminelle junkier nå. Godt du er anonym når du kommer med den slags uttalelser. Flaut!

Ehm, er det ikke det de er da? Altså kriminelle da stoffet er ulovlig, og du klarer å se at jeg ikke mener de er junkier..

Det er ulovlig å kysse på gata i Dubai. Er du kriminell hvis du kysser på gata i Dubai da?

 

tydeligvis?

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Tulling? Thc hjelper mot kvalme. Det er dokumentert. Bare å google litt så ser du det.

 

Hva så? Ikke alle som gjør seg selv til en kriminell "junkie" for litt kvalme...

 

 

Hva med beroligende tabeletter slik at du sover på turen? Vanskelig å være kvalmen når en sover..

Ganske mange oppegående flotte mennesker du kaller kriminelle junkier nå. Godt du er anonym når du kommer med den slags uttalelser. Flaut!

Ehm, er det ikke det de er da? Altså kriminelle da stoffet er ulovlig, og du klarer å se at jeg ikke mener de er junkier..

Det er ulovlig å kysse på gata i Dubai. Er du kriminell hvis du kysser på gata i Dubai da?

tydeligvis?

kommer an på hvordan man bruker begrepet.
Lenke til kommentar

 

snip

kommer an på hvordan man bruker begrepet.

 

 

Så om man ikke skal bruke det om folk som begår straffbare handlinger, hvordan skal man da bruke det?

Jeg vet det er normalt å bruke det på folk som begår større og mer betydlige straffbare handlinger, men det betyr ikke at de som begår "småkriminallitet" ikke er kriminelle..

 

Men nå er vi langt OT her, sorry TS :)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Spiller det noen rolle hvordan man bruker begrepet? Det er en ganske alvorlig handlig i politiet sine øyne.

 

Det er også en fristelse man uansett kan og bør være foruten i de fleste tilfeller.

 

Men viktigst av alt. Det blir off topic og er ikke lov å oppfordre til her inne. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

 

snip

 

kommer an på hvordan man bruker begrepet.

Så om man ikke skal bruke det om folk som begår straffbare handlinger, hvordan skal man da bruke det?

Jeg vet det er normalt å bruke det på folk som begår større og mer betydlige straffbare handlinger, men det betyr ikke at de som begår "småkriminallitet" ikke er kriminelle..

 

Men nå er vi langt OT her, sorry TS :)

Litt avsporing må til for å få en innholdsrik tråd.

 

Det var inntrykket jeg fikk av hvordan syn du har på disse menneskene jeg reagerte på. Kriminell eller ikke? Jeg mener ikke. På samme måte som jeg mener at du ikke er kriminell selv om du kysser på gata i Dubai.

 

Jeg oppfordrer ingen til å røyke cannabis. Var en her som var redd for det. Prøvde egentlig bare å være vittig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...