Kebab GUD Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvor passer det bedre enn her til å komme med følgende info og bilder 2005 Dodge Charger kommer med en 6.1 liter Hemi V8.. 6trinns kasse .. bakhjulstrekk selvsagt og vil komme i 2-dørs og 4-dørs (sånn det virker som nå hvertfall) Bilder .. jada .. de kommer de .. men legg merketil at dette er Conseptbilen og ikke produksjons modellen .. men det er så lite om å gjøre at var jo sweet da Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenge leve AM CAR. Ser utrolig fin ut Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenge leve AM CAR. Ser utrolig fin ut INDEED! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 så bra ut den, eneste jeg har å klage på er: 1. panseret burde bygges opp ikke ned 2. Hvor skal man ha den kjente 2meter høye vingen som var på de gamle bøse modellene? (suberbird) 3. bare 6.1 liter? burde jo ha en 427 i den da... 4. Lyktene, burde hatt vippelykter i grillen. det er utrolig tøfft og ikke aerodynamisk i det heletatt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Vinge? er du gal! men skal IKKE ha vinge! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 enig i at man ikke skal ha F&F vinge, men en ORIGINAL vinge må man jo ha.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 omg .. skal du kjøre Nascar eller no så trenger du vel det på de gammle .. men FFS!så styggt orginal my ass desuten tror jeg den nye ligger godt nok i veien for å slippe det ... bare se på dagens Nascar biler .. ekke vinge på de .. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 omg .. skal du kjøre Nascar eller no så trenger du vel det på de gammle ..men FFS!så styggt orginal my ass desuten tror jeg den nye ligger godt nok i veien for å slippe det ... bare se på dagens Nascar biler .. ekke vinge på de .. har ikke nye nascar biler vinge nei? http://www.cars-on-line.com/70superbird7704.html les og grin... kanskje du burde lese litt før du sprer løyn og dritt over forumet :gretten: Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 som RIP sier så har nascarbilene vinge (spoiler om du vil) både foran og bak.. Den svarte og vite daytonachargeren som er avbildet hadde en slik vinge originalt. Den ble dog bare produsert i litt over 500 eksemplarer, og kun i 1969. Grunnen var at NASCAR sa at en bil måtte produseres i minst 500 eksemplarer før den fikk delta i nascar. Året etter ville dodges bror, plymouth, også delta med en slik "winged warrior". Men nå hadde NASCAR økt antallet produksjonsmodeller som krevdes til 2000.. Plymouth klarte likevel å skufle avgårde omlag 2000 superbirder (en plymouth roadrunner med snute og vinge) ut på veiene. Og dermed var det fritt fram for de to brødrene daytona og superbird. De vant det meste i sesongene 69 og 70. Og for å ikke være helt off topic: Den nye charger'n er kul Heldigvis gikk de bort fra en gassdrevet motor! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 den gassdrevet motoren kunne blitt kul da... anywho! dagens Nascar biler har spoilere som .. ja .. er LANGT fra så stygge og forferdelige! de fleste er bare å "bakker" bak.. Eks og dagens nascar biler er veldig Spesial bygget for løpene .. imotsetning til før .. hvor de så nesten identisk ut til gate versjonen ... Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 selv om spoilerene er små gir de massevis av marktrykk. Tror bakspoileren kan stilles så "bratt" at den danner en vinkel på omlag 70 grader mot bagasjerommet (eller horisontalplanet, det er jeg ikke sikker på). Da nascar startet kjørte man biler rett fra samlebåndet, så på 60-tallet begynte man med veltebur og slikt.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 sånn er det hvertfall ikke nå lenger .. det er mer enn bare veltebur og vinge de fikser nå se bildet over .. her har de 2 bilene igjen .. Ford Taurus Pontiac Grand Prix men la oss droppe dette nå .. dette blir for tåplig Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 sånn er det hvertfall ikke nå lenger .. det er mer enn bare veltebur og vinge de fikser nåse bildet over Ingen har påstått noe annet... så argumentasjonen din er litt på jordet, slik som resten av inleggene dine (min personlige mening, og den står jeg for). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 les alt på nytt så ser du sikkert sammenhenget .. altså hva er vitsen med det Svære vinga RIP vil ha når ikke engang dagens Nascar biler har det .. og ja .. Charger skal bli en Nascar bil... Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dersom du ikke skjønte det så dri RIP fram en daytonacharger med kjempevinge fordi de gamle chargerne hadde det. Han påsto vel egentlig aldri at han ville ha en slik stor vinge, men at en nye chargeren burde hatt en spoiler av noe slag. Grunnen til at kjempevingen ble en del av samtalen var fordi du nevnte at man var gal dersom man ville ha vinge. Og til slutt lurer jeg bare på en liten ting: Har du dysleksi, eller skriver du bare slurvete? Dersom du har dysleksi så er det helt greit, men hvis ikke bør du virkelig begynne å lese over innleggene dine en gang til før du trykker "svar" knappen. Dessuten gjør den overdrevne punktumbruken at det blir vanskelig/tungt å lese teksten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Dersom du ikke skjønte det så dri RIP fram en daytonacharger med kjempevinge fordi de gamle chargerne hadde det. Han påsto vel egentlig aldri at han ville ha en slik stor vinge, men at en nye chargeren burde hatt en spoiler av noe slag. Grunnen til at kjempevingen ble en del av samtalen var fordi du nevnte at man var gal dersom man ville ha vinge. Og til slutt lurer jeg bare på en liten ting: Har du dysleksi, eller skriver du bare slurvete? Dersom du har dysleksi så er det helt greit, men hvis ikke bør du virkelig begynne å lese over innleggene dine en gang til før du trykker "svar" knappen. Dessuten gjør den overdrevne punktumbruken at det blir vanskelig/tungt å lese teksten. ok .. nå går du litt for langt her .. du trenger ikke ta tråden helt off topic .. som jeg sa .. La oss gi oss og hvem er du til å kritisere andre? PS: er ikke Vinge på nye nascar biler .. HA! Lenke til kommentar
eab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 per definisjon er det vinge på nascarbiler. Dessuten kritiserer jeg ikke, jeg spør om det jeg lurer på. Noe jeg har lurt på lenge, har lest mange poster av deg med slik (for meg) "rar" punktumbruk. Dersom du ikke vil svare er det også greit, men da kan du skrive at du ikke vil svare istedet for å bare avfeie det med videre off-topic prat. Går det da bedre om jeg sender en PM? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vinge er ikke det som sitter bakpå nyere nascar biler .. spoiler ja .. men vinge er et begrep som brukes på "VINGER" altså .. ikke de små "bakkene" bakpå der .. men "vinger" Viiiiiinnnnnngeeeeeeer nei .. jeg har ikke skriveproblemer. har du problemer med måten jeg skriver så ta det opp med en moderator.. se om de bryr seg Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 enig i at man ikke skal ha F&F vinge, men en ORIGINAL vinge må man jo ha.. hehe, for en vinge ! Lenke til kommentar
T/A 455 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er jo flere grunner til at Superbirden hadde så stor vinge A: Den hadde en 426 hemi på over 700hk B: Det har ikke Nascar i dag, de kjører med smallblock V8 noe rundt 5 liters. C: Tviler på at dagens Nascar blier har en gjennomsnitts fart på over 320km/t på ovalbanen. ( Det var en grunn til at så store motorer bel forbudt.) PS: 426 hemi er den mest vinnende motoren noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå