AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Som tittelen sier. Anonymous poster hash: 4b47f...4ec Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Svaret er ja. Det er noen lesbiske og homofile på forumet. Hvorfor lurer du? Geir 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja, det er nok flere av begge de legningene her. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Tenkte bare på å dele erfaringer. Det er ikke alle som er kommet ut av skapet. Savner bare en plass der en kan diskutere sånne ting. Anonymous poster hash: 4b47f...4ec Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Den gangen en nær slektning av meg kom ut av skapet, så ble jeg ikke overrasket. Jeg hadde mistenkt det lenge. For meg var det ikke noe issue i det hele tatt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Da ble sikkert litt lettere å komme ut av skapet når noen hadde skjønt det. Men så kommer det mange ganger an på hvordan folk reagerer. Det er jo ikke helt akseptert. Tok det lang tid før slektningen kom ut av skapet? Og hvordan reagerte folk på det? Anonymous poster hash: 4b47f...4ec 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg har selvsagt bare anekdotiske "bevis", men: De jeg kjenner som er homofile, hadde det bedre når de hadde kommet ut. For å sitere faren til en slektning av meg: "Den eneste feilen han gjorde var at han ventet for lenge før han sto fram." Alle skjønte han ikke var lykkelig, noen av oss skjønte hvorfor. I dag har han gjort sin ungdoms hobby til business, er partner med en likesinnet danske, og har både heterofile og homofile venner verden over. Det er dog ett unntak av de jeg vet om, en vestlandsgutt der faren nektet å akseptere det høyst naturlige faktum. Sønnen kompenserte ved å utagere, faren ved å fornekte. Det ødela mye for dem begge. Bortsett fra det tilfellet har det vel vært mye sannhet i det gamle visdomsordet: Ekte venner godtar deg for den du er. De som ikke gjør det, er det ikke... Men jeg antar du helst vil høre fra de som selv har vært gjennom det. Håper du får noen svar her. Geir Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Noen lesbiske eller homofile her Nei, de er ute og fester og har parader. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Da ble sikkert litt lettere å komme ut av skapet når noen hadde skjønt det. Men så kommer det mange ganger an på hvordan folk reagerer. Det er jo ikke helt akseptert. Tok det lang tid før slektningen kom ut av skapet? Og hvordan reagerte folk på det? Anonymous poster hash: 4b47f...4ec Ja, det tok en godt stund. Jeg mistenkte det i flere år. Hun visste det nok selv i mange år. Hun hadde mange indre kamper om det også har jeg skjønt. Moren tok det ikke bra og det tok en stund for henne å akseptere, men det gikk bra tilslutt heldigvis. Ene broren hadde skjønt det og andre fikk litt sjokk, men det gikk bra ganske fort. Bestefaren på over 80 hadde mistenkt og var langt mer aksepterende enn moren. Jeg synes ikke det skal være behov for å stå frem. Synes homofile og lesbiske bare skal få leve ut legningen sin, på samme måte som heterofile. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå