mfb Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har kjøpt en 60" LG Plasma. Satt den på innstillingen THX Cinema som jeg har lest var anbefalt av pictureperfect. Men ved å velge dette kan jeg ikke manuelt styre brightness, contrast osv. Jeg kan heller ikke velge å benytte trumotion. Er trumotion noe jeg burde bruke, og er det noen andre innstillinger som er viktig å stille på? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Det er et preset designet for film. Hvis du vil se film er det rimelig optimalt etter THX-spesifikasjon. For TV signaler kan du vel velge annet og aktivere , samme om du skal game og vil ha minst mulig forsinkelse. All elektronikken for å behandle bilde på ulike vis har sine styrker og svakheter og passer til ulike scenarioer. Denne er kanskje hjelpsom; http://www.cnet.com/news/lgs-60-inch-thx-plasma-brings-accurate-color/ THX-modusen er designet for å gi korrekte farger, noe som går litt ut over svartnivået om du sitter i et mørkt rom. Tenn et stearinlys, så er det sannsynligvis nok til å maskere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå