Simbas Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg mistet min acer laptop fra et bord, etter det har den begynt og fryse seg å den er nå blitt skikkelig treg i alt. Det har den ikke vært før. Rett etter den datt i gulvet fikk jeg beskjed om systemoppretting for å få lov til å slå den på. Er det hardisken eller prossesoren som er gåen ? Har noe problemer med og koble meg til internett også. Skal jeg prøve å formatere den eller ska jeg sende den til reprasjon ? Og hva vill det eventuelt koste ? Takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Setter en knapp på harddisk her altså, regner med at det er snurredisk du har? Altså ikke SSD disk? Er ikke sikkert du må sende den inn, hvor ofte fryser den? Får du noen feilmeldinger, pip eller slik? Lenke til kommentar
Simbas Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 1000 GB HDD + Cache SSD står det Fryser ganske ofte, men ikke slik at jeg må restarte pcn. men fryser opp i 20 sek. så kommer den tilbake, men det har den aldri gjort før. ingen feilmeldinger eller noen lyder. har slått seg av noen ganger og kommer med meldingen at jeg trenger og systemoprette den. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Flytt alle filer du vil beholde over til skylagring eller ekstern harddisk og formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå