ventura87 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har i det siste sett meg litt rundt etter en bar/bardisk til å ha i stuen, til en relativt fornuftig pris. Har fulgt med på finn.no en stund nå, og det er ikke særlig mye bra som dukker opp der. Har også googlet meg ihjel uten hell. Har sett litt etter bedrifter som kan selge slikt, men kan ikke finne noe i den stilen jeg ønsker. Det jeg ønsker er en typisk "brun bar" som det er litt størrelse på (ca 2m bred), gjerne med medfølgende hyller til å ha flasker/glass i, samt plass til et lite kjøleskap. Er det noen som har peiling på om det er mulig å få tak i sånt utenom på steder på finn.no? Eller er jeg på leting etter noe som ikke går an å få tak i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tror ikke mange har kjøpt slikt nytt siden slutten av 70-tallet, så utvalget er nok dårlig. Kastet en flott brun bardisk med alt tilbehør (krakker og seksjon for glass/drikkevarer) for et par år siden, da jeg ryddet boligen til en slektning. Hva med å lage noe selv? Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Tror ikke mange har kjøpt slikt nytt siden slutten av 70-tallet, så utvalget er nok dårlig. Kastet en flott brun bardisk med alt tilbehør (krakker og seksjon for glass/drikkevarer) for et par år siden, da jeg ryddet boligen til en slektning. Hva med å lage noe selv? Jeg har vært inne på tanken å lage noe selv ja, men med mine begrensede snekkerskills er jeg litt usikker på hvor bra det blir. Hvilke materialer/maling skal jeg bruke og en ferdig tegning med mål hadde jo vært det enkleste. Hadde også vært kult med noe som er litt mer moderne, men kanskje i mørk brunfarge likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå