Gå til innhold

Hjelp til stasjonær PC (kjøp)

Anbefalte innlegg

Hei ! Har da tenkt og kjøpe meg stasjonær PC, men trenger virkelig hjelp ettersom jeg ikke har noen ide om hva jeg skal ha.

har sett på denne: https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10876

Og hadde satt pris på hjelp til hvordan jeg skal konfiguere det. (har hdmi kabel, trenger det andre som er nødvendig.)

Ikke ta med dilldall, bare nødvendige ting, gjerne en ekstern hardisk. vil helst ikke bruke over 7500, men om nødvendig kan det gjøres.

Trenger fort hjelp, mange takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal den brukes til? Har du skjerm/tastatur etc?

Brukes til gaming og videoediting vil jeg tro.

Skal kunne filme et game med f.eks lol, men trenger ikke være den beste gaming pcen. Kommer nok til og spille spill som lol, minecraft og fotballmanager. Altsa ingen tunge spill. Har ikke tastatur og skjerm.

Takk :)

Lenke til kommentar

Så maks 7500 for pc med skjerm og alt annet? :) Vil du prøve å bygge om mulig selv?

Nei, helst ikke :)

Fant en grei en til 7048kroner, men den "gamle" pcn som skal erstattes så ikke ut til og like at jeg hadde funnet meg en ny en, og fryste skjermen ;) det var fra denne https://www.komplett...gSystemId=10876

Men jeg husker ikke hvordan den var konfiguert ettersom at det ble gjort av en annen. Vet det er et stivt budskjett, men ha i bakhodet at det ikke må være verdens beste PC :)

Lenke til kommentar

Hvilken vil i så fall være lur?

Beklager så mye, har absoulutt 0 peiling på stasjonær.

Det det kommer til og brukes til er jo:

-Lett gaming (Ikke cod, battlefield osv. Men MC, LOL og FM etc.)

-Filming av disse spillene.

-Surfing.

Kan ta prisen opp til 8.000 om det trengs, kan strekkes enda lenger om det er noe som virkelig forbedrer.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...