esandberg Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Er det noen som vet om det er å få kjøpt ensfarvede cd-r plater? Har kommet over mange helt blanke noname cder, som funker helt greit, men finnes det noen som f.eks. er helt hvit på oversiden, eller helt rød,grønn etc. ? Har vært borti Samsung sine som er helt sort, også på undersiden, men tenker altså ikke på disse. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg mener jeg har sett slike noname "fargerike" CD'er på Obs! en gang...mulig det bare var coveret da...sorry Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Sånne verbatim de selger på elkjip (elkjøp) har en hel hvit overflate og er blågrønne på skrive-siden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg kjøpte mine ensfarfgede Smartbuy-plater på komplett i Trondheim i vår en gang. Har de ennå. Det er ganske stilig at de har en knall farge på begge sider av både plata og coveret. 10-packen jeg kjøpte hadde 5 forskjellige farger. Passer godt til spesielle formål der CD'en skal vises og se kul ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Som sagt over verbatim fast dry printable, de er kongen, ikke noe er som den deilige HELT hvite overflaten på de platene, er en drøm å skrive på. AtW Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som sagt over verbatim fast dry printable, de er kongen, ikke noe er som den deilige HELT hvite overflaten på de platene, er en drøm å skrive på. AtW Lenke til kommentar
esandberg Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Okay,høres glimrende ut! Hvor får jeg kjøpt disse? Komplett sin websjappe? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Okay,høres glimrende ut! Hvor får jeg kjøpt disse? Komplett sin websjappe? Feks på komplett ja. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå