allak Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Etter hva jeg har fått med meg er den nye serien til Sigma 35 og 50 mm, meget bra! Nå er vel ikke deres 85mm f/1.4 veldig gammel, men er det noen som tror 85mm kan være neste mann ut av denne flotte serien...? Noen rykter? Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen rykter?Ryktene sier vel ny 85mm og/eller en ny vidvinkel som den/de neste, og lansering på Photokina, men jeg har ikke sett noe annet enn rykter foreløpig. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror deres neste vil være enten 135mm, 85mm eller 24mm 1.4. Det er liksom de to fastobjektivene Nikon og Canon har igjen som er bedre enn noe Sigma har. På den andre siden har jeg også lest rykter som sier at de kan finne på å slippe en ~50-150 ~f2, så det er vanskelig å vite hva de gjør neste! Aller mest håper jeg på en 24 1.4 som også fungerer på Sony E-mount uten adapter, men det er vel strengt tatt bekreftet veldig mange ganger at de ikke kommer til å slippe noe til det systemet med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå