Windoge Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 De mottok en retur fra meg for snart en uke siden. Jeg har planer om å kjøpe ny vare fra butikk, men orker ikke å gjøre det før de har registrert returen og fjernet min opprinnelige faktura. Noen som har erfaring med hvor lang tid de bruker på dette? Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Det tok ganske nøyaktig to uker fra jeg sendte en vare i retur på angrerett til CDON før pengene var på min konto. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen som har erfaring med hvor lang tid de bruker på dette? Dette varierer nok veldig... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 I dag er det en uke siden de mottok varen, og de har ennå ikke slettet fakturaen. Ikke får jeg bestilt ny vare fra CDON før de har registrert og slettet returen, da den opprinnelige varen ligger inne med en faktura på nesten 4000 kr og fyller opp kredittgrensen jeg har via Klarna. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Ring og mas litt på de Gjorde det. Det holder tydeligvis ikke at pakken ankommer Oslo, da den skal videre til Sverige før de i det hele tatt behandler saken. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Siste epost fra dem inneholdt bl.a. en beklagelse om at ting tok litt lenger tid om dagen grunnet backlog etter sykdom, ferie osv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Fikk ingen beklagelse. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg bestilte ett par greier fra CDON en gang, men dem glemte å sende med en av greiene jeg hadde bestilt. Da jeg sendte dem en melding om dette, så fikk jeg en beklagelse og en rabattkode på femti kroner... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 I dag fikk jeg beskjed om at de bruker ca 14 dager på å registrere en angrerett etter at varen har ankommet Sverige. Med andre ord, latterlig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå