Gå til innhold

logitech z-2300. Kun en høyttaler som fungerer.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte for 4 år siden høttalersettet logitech z-2300. De har fungert helt upåklagelig fram til på lørdag, da bare den ene av bordhøyttalerne ville fungere. Hvilken av de som fungerte endret seg når jeg flyttet på bordet fram og tilbake.

I går kom det heller ikke lyd ut av basshøyttaleren, og den venstre av de to på bordet er den som er uten lyd. Dette har holdt seg konstant nå.

 

Noen som vet hva problemet kan være? Er dette noe jeg kan prøve å fikse selv, eller må jeg sende de inn på service?

Har som sagt hatt de i 4 år, hvor lang garanti er det på høyttalere i Norge? Hvis jeg må betale service selv, noen som har en grov anelse om hva det vil koste?

 

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha på lyden, og rør på alle kontakter som går inn i suben (tipper jeg). Mange har opplevd at kontroller kabelen lager slike problemer (hvis den har det).

 

Høyttalere skal ha 5 års reklamasjon, garanti er vel uansett kun 1-2 år. Så du skal slippe å betale noe. Hvis de skal ha betalt, så bare be de kaste anlegget, og kjøp deg ett nytt i stedet. Det blir nok billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...