jorgenhm Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hviken kjøler anbefaler dere da? Skal ikke ha en som bråker for mye, men jeg må kunne overklokke en del.. som sagt har jeg hørt at cpu'en ikke skal være over 60*C over lang tid.. Så da overklokker jeg nok til den ligger på den temp.. Da spørs det vel hvilken kjøler jeg velger som avgjør hvor mye jeg kan klokke? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Nye SLK ribba er god. TT Volcano 11 og er god, men bråka ein del. Den er til gjengjeld billigare og med vifte. Btw, feilpost. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg anbefaler Zalman' 7000-serie ... Den kjøler godt og er meget rolig. Med andre ord; et godt kjøp. Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei. Med denne Delta vifta og denne Swiftech ribba, kjøler jeg min xp 2500+@ 2.5Ghz ca 45 grader og 28 DB på 5.5-6V, men da må du jo seff ha viftestyring. Ekstrem bråk og kjøling på max speed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå