Robbansvenske Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noe som er bedre en det andre ute..tenker da på noe i duren UFC/MMA lignende spill.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noe som er bedre en det andre ute..tenker da på noe i duren UFC/MMA lignende spill.. EA SPORTS MMA Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Så vidt jeg vet er det ganske vanskelig å få tak i spill av sorten UFC Undisputed, EA MMA eller Fight Night til PC, men det er ikke så ille med 2d-fighters nå (selv om det er en helt annen sjanger). Ultra Street Fighter IV, King of Fighters XIII, SKullgirls, etc. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Finnes bare et ordentlig "fighting"-spill til PC, og det er One Must Fall 2097. Det er freeware nå, og det finnes også en fan-remake som skal funke på de fleste systemer, men vet ikke hvor ferdig den er. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er det noe som er bedre en det andre ute..tenker da på noe i duren UFC/MMA lignende spill.. EA SPORTS MMA Ikke tilgjengelig på PC. Kun 360 og PS3. Jeg er stor MMA fan, og irriterer meg over at ikke EA UFC ble sluppet til PC. Synes det er vanskelig å rettferdiggjøre et kjøp av en konsoll for kun et spill også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå