bassmania Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 hey Jeg merket det idag når jeg skulle ringe min venn, da stod det bare kobler opp, så bare går den til tlf listen igjen, trodde det var noe galt med tlfen hans, så jeg ringe hjem til han. Jeg ble da møtt av den samme sjebnen som forrige gang, så har jeg prøved å ringe alle andre, men det går ikke. Jeg kan motta tlf samtaler og meldinger, jeg kan sende meldinger, men ikke ringe. Har noen oppleved det samme? Har prøved å ta ut batteriet, søke nytt søk på gsm nett, men ikke noe skjer... thnx for alt hjelpen mvh bassmania Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 har du telenor ringkontant? viss du har det så er det telenor som er fucka for øyeblikket...skjedde i 14 tiden idag... en venn som opplevde det samme problemet nett i sted Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 ok, nei det var, jeg ble fortalt av en annen, men thnx anyway Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 har du telenor ringkontant? viss du har det så er det telenor som er fucka for øyeblikket...skjedde i 14 tiden idag... en venn som opplevde det samme problemet nett i sted Jeg har ikke SE T610,men Telenor ringkontant og hadde ikke noen problemer med noe.Men det er jo sikkert bare meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå