Elinema Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hei. Jeg er 15 år og jeg skal begynne på 1.vgs etter sommeren. I går søkte jeg om stipend til vieregående opplæring, men så skrev jeg feil i søknaden min. Jeg skrev at jeg hadde skilte foreldre og at jeg var 50% hos vær. Og det er ikk sant, tenkte meg ikke helt om.. jeg er mest hos mamma nemmelig. så lurte jeg på om det går ann å endre det? hvis jeg endrer det så kan jeg få mer penger til skoleutstyr. Broren min søkte for 4 år siden da han skulle begynne. Og da skrev han at han bodde mest oss mamma. Og han fikk flere tusen. Og jeg fikk ikke tusen en gang. Så jeg vil virkelig prøve å få endret det. Noen som vet? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Du kan sende dem en melding inne på sidene deres. For øvrig er ikke utstyrssipend behovsprøvd. Det avhenger kun av hvilken linje du skal gå. Lenke til kommentar
Elinema Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Ja det kan jeg prøve på Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Du bor hos din mor og skal ha stipend??? Lenke til kommentar
Elinema Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Du bor hos din mor og skal ha stipend??? Ja? 1 Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg ville ha prøvd å sende en ny søknad med de riktige opplysningene eller ville jeg tatt kontakt med lånekassen og sprute hva jeg skal gjøre; de vet vel svaret. Lykke til! Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hei. Jeg er 15 år og jeg skal begynne på 1.vgs etter sommeren. I går søkte jeg om stipend til vieregående opplæring, men så skrev jeg feil i søknaden min. Jeg skrev at jeg hadde skilte foreldre og at jeg var 50% hos vær. Og det er ikk sant, tenkte meg ikke helt om.. jeg er mest hos mamma nemmelig. så lurte jeg på om det går ann å endre det? hvis jeg endrer det så kan jeg få mer penger til skoleutstyr. Broren min søkte for 4 år siden da han skulle begynne. Og da skrev han at han bodde mest oss mamma. Og han fikk flere tusen. Og jeg fikk ikke tusen en gang. Så jeg vil virkelig prøve å få endret det. Noen som vet? Du bare sender inn en ny søknad. Da blir den gamle automatisk ugyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå