Arodem Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Telltale fortsetter suksesshistorien.The Walking Dead får en tredje sesong Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Lurer på om de gjør noe med last-gen saves til oss med PS4/XB1. Jeg starter heller neste sesong med random valg på min PS4 enn å spille det hakkete greiene på PS3. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Lurer på om de gjør noe med last-gen saves til oss med PS4/XB1. Jeg starter heller neste sesong med random valg på min PS4 enn å spille det hakkete greiene på PS3. Tror ikke det har noe å si om det er last-gen eller next-gen det spilles på, spillene hakker like jævlig uavhengig av platform grunnet dårlig optimalisering. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Lurer på om de gjør noe med last-gen saves til oss med PS4/XB1. Jeg starter heller neste sesong med random valg på min PS4 enn å spille det hakkete greiene på PS3. Tror ikke det har noe å si om det er last-gen eller next-gen det spilles på, spillene hakker like jævlig uavhengig av platform grunnet dårlig optimalisering. Så du har prøvd det på next-gen allerede? Går smertefritt på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Lurer på om de gjør noe med last-gen saves til oss med PS4/XB1. Jeg starter heller neste sesong med random valg på min PS4 enn å spille det hakkete greiene på PS3. Tror ikke det har noe å si om det er last-gen eller next-gen det spilles på, spillene hakker like jævlig uavhengig av platform grunnet dårlig optimalisering. Prater om? Det stemmer da ikke for PC. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Spillet glir knirkefritt på PC iallefall. Fjorårets beste spill og sesong 2 har heller ikke skuffet så langt. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Merkelig at dette spillet flyter så dårlig på konsoll. Ligger på idleclocks med 144hz uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå