Gå til innhold

Dårligere skjerm på pre owned iphone 5

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny pre owned iphone 5 på Lefdal for 4 dager siden.

I dag knuste hele skjemen etter et lite fall på ca. 60 cm. (Datt ut av lommen på vei ut av bilen)

Har hatt Iphone i flere år og aldri knust skjerm etter uttallige fall fra større høyder.

Kan jeg ha rett i mine mistanker om at en pre owned iphone ikke er like god kvalitet som hvis den er ny og ikke "tuklet" med ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Med mindre du kan bevise at skjermen har vært byttet eller andre måter tuklet med har du null beviser. For meg virker det som det er veldig så som så når skjermen ryker etter fall. Jeg har selv mistet min 4s fra dørhåndtaket i lastebilen -> 2,5m rett ned i grov asfalt og bare endt opp med et lite hakk i hjørnet. Mamma sin derimot gled ned fra en sofapute og ned i gulvet helt horisontalt, og ødela skjermen...

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Har ikke fått case på så har en dårlig sak der.

Er enig med at det nok har mest innvirkning hvordan tlf lander i fallet en om det er 2 eller 4 meter fall.

Skjermen skal på disse tlf, være byttet før de selges i butikken igjen, så spørsmålet er vel om den nye skjermen har blitt satt skikkelig på tlf. !!!

Tenker at i utgangspunktet har jeg en dårlig sak, og regner med å måtte punge ut for ny skjerm, men kan være verd å høre om noen andre har samme erfaring ved eventulet skjermbytte !!

Uansett er det ufattelig irriterende å knuse skjermen etter 4. dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Skjermen skal på disse tlf, være byttet før de selges i butikken igjen, så spørsmålet er vel om den nye skjermen har blitt satt skikkelig på tlf. !!!

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra?

Da jeg spurte han i butikk hva pre owned var, fikk jeg beskjed at det var nyt skjerm på tlf.

Lenke til kommentar

Dårlig unnskyldning, ikke skyld på noen andre enn deg selv, billig gutt

Eller et billig svar. Hold deg til å svare på spørsmålene folk stiller.

For øvrig fikk jeg hjelpen jeg trengte før du kom på banen med at ingen som har nevnt at de har dårligere erfaring med skjerm på pre owned iphone. Skjerm er byttet og sak closed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...