tho_kva2 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg vurderer å ta i bruk jottacloud, og lurer på om det er noen som kan gi lys over et par ting jeg ikke fant på deres hjemmesider. Kan man bruke jottacloud over flere datamaskiner med samme abonnement? Og hvilke hastigheter kan jeg forvente opp/ned? Håper noen har svar! Mvh, Tho_kva2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Fra og med nå kan du bruke det på så mange enheter du vil(inkl. mobil) hvis du kjøper ubegrenset konto. Hastigheten varierer men er svært gode, bedre enn alle andre skytjenester(dette har blitt testet av Dinside). Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har kun erfaring med deres ubegrenset abonnement: 1. Ja, du kan koble til så mange enheter du ønsker 2. Jeg får mellom 5-8MBps opplasting til deres servere. Jeg er foreløpig godt fornøyd med tjenesten Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Min opplasting nedlasting har alltid vært maks av hva linjen(e) jeg bruker kan gi. Hjemme har jeg 70/70 og det er det også den hastigheten jeg får når jeg laster opp/ned til Jotta. Som andre har sagt, ingen begrensinger på antall enheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå