Evil-Duck Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hammerheaden har et stort problem sammenlignet med makoen, det faktum at den såvidt svever over bakken og er avhengig av dette gjør den mindre manøvrerbar over ujevnt terreng og vil av den naturlige konsekvensen være en mye dårligare fjellklatrer enn makoen. Dessuten synst jeg videoen som er vist av makoen ser lovende ut! Jeg er vertfall gla for at den kommer tilbake ! Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 hadde aldri noe problem med Mako. Mass Effect 3 derimot, var noe dritt. ble veldig skuffet over at min onde Shepard ikke ble en Reaper. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 hadde aldri noe problem med Mako. Mass Effect 3 derimot, var noe dritt. ble veldig skuffet over at min onde Shepard ikke ble en Reaper. spoiler til slutten av mass effect 3 Om du velger controll optionen på slutten så blir han jo på sett og vis det... 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Likte mako jeg og, litt frustrerende av og til, men gøy å utforske. Håper det som tidligere ble sagt om at man skulle spare på ME3-savegames holdes og at man kan møte på noen av karakterene igjen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Kommer Mass effect 4? trodde den saken var avsluttet jeg Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Fool me once... shame on you... fool me twice.... I mean fool me twice you can't get fooled again! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Makoen funka helt greit. Bare å se på historieoppdragene der du brukte den, og oppdrag som bring down the sky. Det som var problemet var brettdesignet på alt for mange av utforskningsoppdragene. Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Likte Mako'en jeg. Kanon med scope og machinegun. Hadde mye morro i ME1 ved å gjøre dritlange hopp takket være jumpjettene den hadde. Hammerheaden i ME2 var litt "Meh". "Fyllekjøring" med Mako'en var litt genialt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå