Arodem Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Utforsking av galaksen skal være sentralt i spillet.Mako-bilen vender tilbake i Mass Effect 4 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Bra, savnet utforskingen i de andre spillene. 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Likte Mako'en jeg. Kanon med scope og machinegun. Hadde mye morro i ME1 ved å gjøre dritlange hopp takket være jumpjettene den hadde. Hammerheaden i ME2 var litt "Meh". 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor vil jeg kjøre rundt med denne kjerra? Hva gir det meg? AtW 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Likte Mako'en jeg. Kanon med scope og machinegun. Hadde mye morro i ME1 ved å gjøre dritlange hopp takket være jumpjettene den hadde. Hammerheaden i ME2 var litt "Meh". Hammerhead i ME2 var underholdende i den grad at det var en morsom avvikling som et arkadespill men ble fort ensformige de oppdragene der akkurat som med mako. Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Den var ikke så ille å kjøre når jeg ble vant til det. Men biloppdragene føltes veldig kjedelig i lengden. Men ser det meningsløst å lage en 4er når de gjorde en avslutning på 3ern. Money talks. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor vil jeg kjøre rundt med denne kjerra? Hva gir det meg? AtW Det tenker jeg også på, man legger ikke til funksjoner om det ikke har et poeng. Men det blir nok som erstatning for planet probing som i ME3. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg likte godt Makoen jeg, men det kunne vært så mye bedre. Med skikkelig fysikk, utfordrende terreng og store områder kunne det vært skikkelig morro(og nyttig) å bruke doningen. Er jo faktisk veldig spennende å utforske en fremmed planet, undersøke en 'unknown signal source', og bare det å ha kontroll over en "stridsvogn" som kan flatlegge en fiendebase er jo digg Bruk gjerne kjøretøy inne i bygninger også. Husker godt i Halo at jeg fikk presset Warthogen inn på steder(diverse bygninger) den egentlige ikke var ment for, for så å plaffre ned det meste av fiender med den monterte minigunnen. Nå, det var skøy! :-) 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noe av det som ga en god feeling i eneren var utforskingsdelen. (Som manglet i de andre spillene) Det å kjøre rundt med makoen på øde planeter ga meg en følelse av at universet var enormt. Ihvertfall i starten. 4 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Dette er noe jeg helt klart ser frem til... Jeg elsket den original MAKOen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Så lenge det ikke blir like mongo som før, og det tilfører noe givende til gameplayet er det helt greit for min del Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Elsker Mass effect serien, men MAKOen var det dårligste og mest kjedelige med spillet. "Nå vil BioWare prøve å rette opp ryktet til den forhatte månebilen" Håper de lykkes da. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Likte Mako Delene, følte det var mye mer interessant å faktisk lande på en del av planetene enn å bare probe de. Sånnsett synes jeg ME1 var mye mer åpent, så håper det trekker inn litt av det igjen i ME4, og ikke bare gjør det til et enda mer coverbased shooter spill. Det var historien, valgene, atmosfæren og utforskningen som gjorde ME serien bra for min del, ikke skytingen. Endret 28. juli 2014 av Perrern Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 En gledelig nyhet! Er vel en av de få som likte mako utforskingen i Mass Effect 1 3 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Steve Cortez does not approve... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor vil jeg kjøre rundt med denne kjerra? Hva gir det meg? AtW Den gir deg raskere fremkomst. Skader ingen på noen måte at den er kjørbar igjen. Er ikke ofte jeg leser ignorante poster av deg. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Steve Cortez does not approve... STEEEVE Hvorfor vil jeg kjøre rundt med denne kjerra? Hva gir det meg? AtW Den gir deg raskere fremkomst. Skader ingen på noen måte at den er kjørbar igjen. Er ikke ofte jeg leser ignorante poster av deg. Her er en bedre løsning: gi langt faen i Makoen og gi Hammerheaden litt mer dybde gameplaymessig, så kan man ha utforskning uten å måtte kjøre rundt i en doning som ikke gir mening på designstadiet engang. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Samme for meg om det er Hammerheaden eller Makoen. Så lenge jeg får flere planeter og ikke føler at disse store planetene jeg utforsker egentlig bare er en korridor så er jeg happy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå