AfterGlow Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Spør folket om hjelp til å forbedre Google Translate.Nå kan du gjøre Googles oversettelsestjeneste bedre Lenke til kommentar
arildsd Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Dette er jo gode nyheter spør du meg. Denne tjenesten fungerer jo veldig dårlig når det kommer til hele setninger som skrevet. Bra Google planlegger å gjøre noe med dette. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvordan vil Google "angripe" dilemmaet når det finnes flere overlappende oversettelser å velge mellom? Skal de ta måtte ta disse opp til manuell kontroll av et team hos Google, som så legger til kun en og den beste av dem? Eller har de tanker om et intelligent system som nesten kan velge det beste i real-time hvor forskjellige setningsoppbygginger får styre show'et? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Har ikke leserbidrag hele tiden vært en del av Google translate? Musepeker over setning + foreslå en bedre oversettelse. Lenke til kommentar
flinx Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Har ikke leserbidrag hele tiden vært en del av Google translate? Musepeker over setning + foreslå en bedre oversettelse. Hvis du går inn på lenken over og prøver, vil du legge merke til at forskjellen her ligger i at det går på enkeltord og korte uttrykk, mens funksjonen du nevnte for å foreslå oversettelser fungerer på setningsnivå. 1 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvorfor skal jeg gratis hjelpe en kommersiell aktør med å tjene mer penger? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor skal jeg gratis hjelpe en kommersiell aktør med å tjene mer penger? Fordi du får en bedre tjeneste som betaling. Hjelper gladelig til å forbedre de språkene jeg kan, når andre gjør det samme for de språkene jeg ikke kan Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Hvorfor skal jeg gratis hjelpe en kommersiell aktør med å tjene mer penger? Du skal hjelpe deg selv dersom du bruker tjenesten ved og forbedre den. Blir like dumt som å si at en som bruker Facebook hjelper en kommersiell aktør å tjene penger, selv om det også er sant, så er det jo ikke derfor man bruker det. Det samme gjelder her. Endret 29. juli 2014 av esoteric 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå