pettergutt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvor får man kjøpt Lian Li PC60USB. På Microplex, Netconnection og 3dfxcool har de bare mange andre avarter med vindu og annet piss. Jeg vil ha det rene og enkle PC 60, finnes det noe sted? PS: det er ikke det svarte, men det sølvfargede(aluminium) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Digital Impuls i møllergata i oslo har det.... ligger ved siden av komplett Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Ingen nettbutikker altså? Er litt pes å parkere der i Møllergata;) Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 http://www.netconnection.no/lucys/ har noe som heter "Lian Li PC61 USB sort Midi tower" uten vindu og dilldall såvidt jeg ser Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm, jepp. Har sett det, men nå skulle jeg ha sølvfargesaken da, eller aluminium. De hadde den på Microplex før, men nå er den ikke der mer Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 quad.no har og uten vindu tror jeg Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er der..... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC60USB Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Jepp *grin* De tok den inn etter at jeg sende en mail og spurte om den. Nå e den bestilt Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nice... hehe.... Selv har jeg den sorte versjonen av det kabinettet. Det er dritbra..... Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Bra den er bra da, så blir jeg sikkert fornøyd jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå