showdevice Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Som vanlig vil jeg starte med å be om å få inn et ordentlig diskusjonsforum på Amobil, Disqus, ikke dette selvmekket her. Tydelig at man her ser hva det vil si å "spare" penger... Denne artikkelen må ha blitt skrevet i fylla, for her er det lite sammenheng. Tolker denne artikkelen som en meget fornøyd WP bruker og kommer frem til at det forfatteren egentlig mener er: WP aldri har vært bedre og at det kommer til å bli enda bedre. Microsoft kopierer ikke alle andre, men tør å gå sine egne veider, noe som har ført til et meget bra system. De tør også å endre OS kjernen, om de ser at dette må til, selv om det betyr at brukerne må ha ny Hardware for å kunne benytte dette. De fleste skifter ganske ofte telefon, så strengt tatt, betyr ikke dette noen ting. Bytter gladelig ut min 930 i morgen, selv om den er helt ny, om Microsoft lanserer et nytt system og at det gjør at det kommer noe som jeg bare må ha. 1 Lenke til kommentar
A_lona Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Kjenner jeg også blir litt provosert av journalisten her. Virker som en som lager kommentaren uten å være en del av emnet / ha nok kunnskap til saken. Det var veldig klart informert utad for WP7, at denne kom til å bli avviklet men at denne ville bli fikset på slik at den fikk "noen" av de nye tingene med WP8, derav oppdateringen WP7.8. Hittil og i ubestemt fremtid kommer dagens WP8 telefoner til å bli oppgradert oppover så lenge maskinvaren er god nok. Altså AKKURAT det samme poenget som med Android? Jeg har nå hatt Lumia 800, 920, 930. Og jeg kommer helt sikkert til å oppgradere videre, for dette er helt fantastiske telefoner og et flott operativsystem. Vettdaf.... Jeg har liggende en HTC Radar som jeg kjøpte like etter at den kom ut (2011). Det var vel 7.5 på den da. Nå har jeg oppdatert til WP 8.1 etter x antall oppdateringer. Synes det taler greit om både telefonen og spesielt OS'et og utviklingen av OS. Noen apper har jeg dratt med meg og mange nye har kommet til. Jeg har også liggende en par år gammel HTC Sensation XL med Android 4.0.3. Den kommer ikke videre i OS-oppdatering, det er slutt. Dattera mi hadde en "hypermoderne" Samsung som også stod på stedet hvil i OS-oppdatering. Er det da MS eller Android som fornyer seg i forhold til den maskinvaren som varer mer enn 24 måneder? Noen iPhone har jeg ikke men, det virker på de av vennene mine som har det, at det er ny telefon som gjelder når nytt OS er kommet. Om det er de som er smånerdete eller om OSet krever det, vet jeg ikke. Selv har jeg en HTC8X og den har jeg planer om å ha en stund. Det kommer flere oppgraderinger av OSet til denne også og jeg gleder meg. For meg, som for 99% av alle brukere, er 300.000 apper mer en nok. De som mener at dette er for lite, har altfor god tid i hverdagen. At seriøse fagmedier en gang tør å antyde dette, vitner om vankunne og en avstand til "folk flest" som er som avstanden fra jorda til de ytterste planetene. Amobils tester og artikler brukes av masse andre, spesielt nettmedia, og da må de være seg sitt ansvar bevisst for at vanlige folk i gata skal kunne stole på at det de skriver har hold i den vanlige brukers behov og virkelighet. Det er bare noen få nerder i landet og de leser Amobil og andre "fagmedier" med sine øyne og bruker altfor mye tid på å kommentere bagateller som vanlige folk ikke en gang kan drømme om å forstå. Endret 18. august 2014 av A_lona 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg