Hylster Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei! Jeg har en macbook air som er et år gammel som det i det siste har kommet irriterende annonser uansett hvor jeg er på internett. Er så redd for at det er virus eller noe. Om jeg f.eks leser VG, så er enkelte ord uthevet, og om jeg holder over ordene kommer det en boks i form av en annonse. Har lagt ved noen bilder, slik at det er lettere å forstå. Jeg er ganske grønn på dette området og aner ikke hva som er galt. Noen som vet? Ble nettopp slik. Er slik i flere nettlesere. Begynner å bli litt stressa. På forhånd takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Det er nok snusk du ønsker slettet ja. Har ikke mac, men det skal være googlebart med søkelinje gophoto it mac Endret 27. juli 2014 av War Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har ikke mac selv, men broderen hadde et liknede problem på macen sin. Jeg slo på brannmuren så forsvant de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 En kjapp googling viser en guide for hvordan man skal fjerne GoPhoto.it (ikke testet selv). Det kan være du også vil avinstallere Genio hvis du har det installert (se etter for eksempel "/Applications/Genio" i Finder). GoPhoto.it og Genio kommer visst tydeligvis ofte sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå