aguf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei! Jeg ser etter et billig bordstativ til kamera. Noe ala dette; http://snakeclamp.com/images/camera-mount-adapter-3.jpg Tenkte å kjøpe denne direkte fra Snakeclamp, men det ble på nesten 80 dollar med shipping, så prøver å finne noe billigere. Noen som vet om et billig stativ man får kjøpt i Norge som man kan feste på siden av et bord og helst heise kameraet opp og ned med? Jeg kjenner ikke norsk kameraterminologi godt nok til å finne noe relevant med Google, dessverre. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Blir veldig seint svar det her men for de lurer på det samme kan vel en Tripod eller en Gorillapod(Billigere) være et alternativ Har en sånn selv og den funker veldig bra og gir godt grep Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som vet om et billig stativ man får kjøpt i Norge som man kan feste på siden av et bord og helst heise kameraet opp og ned med? Jeg kjenner ikke norsk kameraterminologi godt nok til å finne noe relevant med Google, dessverre. Alle tips mottas med takk! Du kan søke på "camera clamp pod" eller "camera table clamp" og gjerne med ordet "flex" i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå