skytech Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Fått hjelp! Endret 27. juli 2014 av skytech Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Posten har noen store Røde postkasser, du har helt sikkert sett de, feks utenfor butikker. Ellers kan du stikke innom et postkontor, der kan du få konvolutter og slikt samtidig, så de få gangene jeg skal sende noe går jeg som regel til et kontor. 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) *nvm* Endret 27. juli 2014 av technicality Lenke til kommentar
skytech Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Posten har noen store Røde postkasser, du har helt sikkert sett de, feks utenfor butikker. Ellers kan du stikke innom et postkontor, der kan du få konvolutter og slikt samtidig, så de få gangene jeg skal sende noe går jeg som regel til et kontor. Takk skal du ha Da prøver jeg i morgen. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Wait what, visste at den "nye" generasjonen kanskje ikke er så erfaren med discman og blyant+kasett og slikt, men brev? Come on.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå