JoKr Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Over til det som ble sagt til å begynne med: Har ingen fått denne key-gen'en til å virke? Hvis jeg hypotetisk skulle hatt corperate edition XP, så ville den ikke kreve noe annet en s/n ved install, men den starter fremdeles med vanlig WinXP pro. Er det riktig? Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 nåvi tastet: Quote: ..............Forresten...TheLoco: Du er dødlig flink til å kverrulere/si rare ting/fornærme folk :smile: Jeg har overhodet ikke hatt til hensikt å fornærme noen, ble bare litt vel krass da noen forsøkte å sensurere forumet utover de regler som allerede finnes. Ante dessuten ikke at dette spørsmålet skulle føre til en slik diskusjon, særlig siden det jo først var omtalt på HWNO. Og forstsatt har visst ingen prøvd den omtalte styggedommen? Noe jeg heller ikke vil anbefale uten at du har en lisensiert versjon installert. Hvis du har det kan du gjøre som følger (uten at jeg tror du blir rammet av all verdens ulykker): Installer en utgave til av XP på en annen (tom)partisjon, lag deg noen nøkler med fy-programmet og test så nøklene ved å velge "endre nøkkel" i aktiveringsprogrammet. Hvis en eller fler av nøklene skulle virke, formaterer du partisjonen fort som f... og fjerner henvisningene til denne i "boot.ini" og du er tilbake på trygg grunn før storebror rekker å komme og ta deg. _________________ "There's absolutely no reason not to worry" [ Denne Melding var redigert av: TheLoco på 2002-02-22 09:39 ] Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Etter litt om og men var det en kompis som hadde fått tak i denne key tingen og sendte den til meg. Har nå forsøkt den, den genererer 4-5 nøkler på 10-15 minutter. Men dette kommer jo selvsagt an på hvor rask maskin man har. deretter forsøkte jeg den første key'en, satt i xp cd'en, Norsk utgave, og forsøkte med den key'en istedenfor den som tilhører. Og den installerte uten å mukke! Ser ut som dette fungerer som det var tenkt.. Det var på en xp-pro corp utgave. [ Denne Melding var redigert av: tilstad på 2002-03-05 22:29 ] Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hva skal man med en key gen. til? er det ikke bare å kjøpe en lisens på lovlig måte så slipper man alt mas og kjas om pirat hit og pirat dit. Kjører selv en versjon XP uten nøkkel direkte fra MS. Pro versjon Engelsk. Fikk den før mange fikk test versjoner. Fungerer utmerket. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 22:42, SR1Data skrev:Hva skal man med en key gen. til? er det ikke bare å kjøpe en lisens på lovlig måte så slipper man alt mas og kjas om pirat hit og pirat dit.Kjører selv en versjon XP uten nøkkel direkte fra MS.Pro versjon Engelsk. Fikk den før mange fikk test versjoner. Fungerer utmerket. Denne har du fått gjennom jobben ikke sant? De "vanlige" versjonene av XP som selges i butikken og er bundlet med ferdig-pc'er må jo aktiveres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå