AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg har i flere år vært plaget med at jeg får intens svie i tungen når jeg spiser noe sterk krydret eller sterk mat. Når jeg spiser vanlig mat får jeg ikke problemet. Jeg er veldig glad i sterk mat, men kan tydeligvis ikke spise det for svir så forferdelig på tungen av det. Noen som vet om grunnen til det, siden det er kronisk i flere år? Er det andre som har samme problem? Anonymous poster hash: 5356f...024 Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva mener du med sterk mat? En annen ting så synes jeg det er misbruk av AnonymDiskusjon funksjonen å bruke det på noe slikt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Litt av poenget med sterk mat er vel at det skal svi... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Capsaicin som er i chili trigger nerver og gir varmefølelser som du muligens forbinner med svie. Folk har ulike preferanser for det, så da er du vel godt følsom ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Trådstarter: Ja, nå prøvde jeg å spise restemat fra tacopizza i går, og jeg svidde sånn at jeg måtte bare kutte å spise den.. Tydelig overfølsom på tungen for sterk mat, og kanskje vi alle er forskjellig anngående det. Mange jeg kjenner kan spise det uten å svi på tungen, derfor forsto jeg ikke hvorfor jeg svidde, men det er sikkert ikke noe galt med meg som gjør svien. Anonymous poster hash: 5356f...024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå