Bawrd90 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei Det gamle hovedkortet mitt røk nylig så kjøpte et nytt billig ett på Komplett.no https://www.komplett.no/msi-970a-g43-socket-am3/773523 Så ut til og være OK nok for meg, det som nå har skjedd i etterkant er at jeg har byttet HDD og RAM i tillegg til hovedkortet. Satt i mitt gamle Radeon HD 6990 Grafikkkort å kjørt en fresh Windows install. Men når jeg laster ned de nyeste driverene fra AMD så får jeg ikke 2 skjermer til å fungere samtidig. Når PCen booter så står det Starting Windows på begge skjermene men når jeg kommer inni Windows får jeg kun en til å fungere. Dette funket helt fint før, jeg har hørt at man må ha Aktive MiniDP-DVI Adaptere for å ha mer enn 2 skjermer siden det er 5 utganger, men 2 har funket helt fint før. Skjønner ikke hva som er problemet. Problem nummer 2 er at når jeg skur av eller RSer pcen fra Windows så går PCen ikke helt av. Den står og siver forsatt og alt inni lyser, men er helt død så jeg må "svenske-knappe" den. Setter pris på alt hjelp jeg kan få Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå