Tryminator Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei. Jeg har ikke fått noe post på en uke. Jeg oomadresserte posten (fra onsdag) til en adresse I Møre og Romsdal der jeg er på ferie. Har heller ikke fått noe post her. Noen andre som ikke får post? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg får nesten bare post jeg venter på (Regninger og ting jeg har bestilt på nettet). Forventer du å få post? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Venter på pakker ja, skulle fått de I postkassen for flere dager siden. Regner med jeg skulle fått regninger også Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Pakker blir ikke omadressert, men levert på ditt vanlige postkontor/post i butikk. (Så sant de er sendt som pakke og ikke brev) Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Pakker blir ikke omadressert, men levert på ditt vanlige postkontor/post i butikk. (Så sant de er sendt som pakke og ikke brev)Venter op pakker som er sendt som brev/ småpakker. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Pakker blir ikke omadressert, men levert på ditt vanlige postkontor/post i butikk. (Så sant de er sendt som pakke og ikke brev)Venter op pakker som er sendt som brev/ småpakker. Er de sendt som pakke eller brev? Har du sporing? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Da kom all posten som jeg skulle fått for en uke siden var bare en del forsinket :₩ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå