bigggan Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Hei Det ene bakhjulet lekker sakte, jeg må fylle det kanskje 2 +/- ganger om uka. Er det mulig å fikse det eller må dekk/felg byttes? Endret 27. juli 2014 av bigggan Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Du kan alltids prøve å få lappet det, eller bytte 2x / 4x dekk Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lappe det gjør det like godt som nytt, koster 250kr sist jeg lappet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Sjekk om du finner om noe sitter i dekket, i selve banen av dekket. Sist jeg hadde siving, så viste det seg at det var en kort spiker med stort hode. Dro bare innom bensinstasjon og fikk låne utstyret deres. Betalte kun noen få kr for 'gummi-pluggen'. Ikke ha for mye trykk i dekket, ta ut det som ev er i hull, rens og åpne med 'renseren' (eget verktøy for det) og fest 'gummi-plugg' (ta av beskyttelses-plastikken først) i verktøy beregnet for det. Plugg hull. Fyll opp til rett lufttrykk. Ferdig. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det kan være ventilen som ikke holder tett. Sjekk med såpevann. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Sjekk om du finner om noe sitter i dekket, i selve banen av dekket. Sist jeg hadde siving, så viste det seg at det var en kort spiker med stort hode. Dro bare innom bensinstasjon og fikk låne utstyret deres. Betalte kun noen få kr for 'gummi-pluggen'. Ikke ha for mye trykk i dekket, ta ut det som ev er i hull, rens og åpne med 'renseren' (eget verktøy for det) og fest 'gummi-plugg' (ta av beskyttelses-plastikken først) i verktøy beregnet for det. Plugg hull. Fyll opp til rett lufttrykk. Ferdig. Om det var de klisjete stengene man dytter inn i dekket for så å dra ut verktøyet så kan det være en ide å få hjulet balansert etterpå. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Flott takk, skal sjekke dette. Lenke til kommentar
BMWgutt85 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Flott takk, skal sjekke dette. Jeg kjøpte skum på boks og fikset et knivstukket dekk. Det varte frem til dekket var utslitt. Men viktig å følge instruksjonen på boksen. Ellers er skum på boks bare tull. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg kjøpte skum på boks og fikset et knivstukket dekk. Det varte frem til dekket var utslitt. Men viktig å følge instruksjonen på boksen. Ellers er skum på boks bare tull. Knivstukket - da var vel skaden i siden på dekket og ikke i banen? Da har du ikke lov å reparere, det skal skiftes. (hvis jeg har forstått det riktig) Lenke til kommentar
BMWgutt85 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Eller sanneheten var nok at jeg kjørte på en knivlignende gjenstand som sto ut av kjørebanen. Dro den ut og det lakk som fy. Men fikset det som sagt med skum på boks. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Skum er ikke morsomt å fjerne igjen. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Nå fjerner du vel ikke mer enn det du evt søler, men skum fungerer helt greit på små lekkasjer uten store hull. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skum må fjernes når man en dag bytter dekk.. Man søler pussig nok en del skum inni hjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå