JohnMartin Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei, Jeg er medlem i en lokalforening der vi bruker å fylle ut et rapportskjema etter diverse aktiviteter. Pr idag, så har jeg bare et PDF skjema liggende på en arbeidsstasjon i lokalene våre. Så alle må innom der for å fylle ut og skrive ut. Jeg kunne tenkt meg en løsning der personer kunne ha skrevet inn en URL for å få opp skjemaet, fylt det ut, og trykt "Send inn/submit". Og da hadde en kopi av skjemaet blitt lagret på en PC/server for gjennomgang og utskrift av ledelsen senere. Da hadde det blitt enklere å for medlemmene å fylt ut skjemaet. Har googlet litt rundt, men kan ikke se å finne en løsning. For en som meg ihvertfall. Har mulighet til å installere noe "server opplegg" eller programvare på en arbeidsstasjon som står på 24/7. Er det noen som har noen tips til hvordan dette kan løses? Takknemlig for alle bidrag! -- JM Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Du kan jo bruke spørreundersøkels funksjonen i google docs, da fyller man enkelt og greit ut et skjema som spytter resultatene inn i et excel ark. Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Du kan jo bruke spørreundersøkels funksjonen i google docs, da fyller man enkelt og greit ut et skjema som spytter resultatene inn i et excel ark. Har brukt Google Forms ved tidligere anledninger, men det kommer ikke til å funke nå. Trenger mulighet til å printe ut hvert enkelt innsendte skjema. I Google Forms, så blir bare alle svarene lagt inn på samme excel ark Hadde man så fått svarene inn i eget excel ark, så blir det for dårlig oppsett. Skulle være mulig å printe ut uten å måtte gjøre noe med oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå