MR_T Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 etter alle her på forumet har nevt snacky sukkertøy fra microplex så måtte jeg sende en email til microplex å spørre. riktignok så hadde jeg en en feeling at svaret ville bli nei. men jeg bare måtte. svaret vart riktig nok nei. men fikk rask tilbake melding i fra dem. må bare spørre her, er sukkertøyet verd å kjøpe noe hardware?? frister å kjøpe meg noe hardware snart, om ikke for andre grunner, men for sukkertøyet. MR_T Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 for det første så ville jeg ikke kalle det et sukkertøy.. det er en fruktkaramell. er i alle fall en fruktkaramell hver gang jeg kjøper no der. og den er veldig god.. fåes i forskjellige smaker.. den er absolutt noe å trakte etter.. hvis du vil ha en fruktkaramell, men ikke vil bruke evigheter med penger på den kan du jo gå til innkjøp av en sånn fizz greie? sånn ern sak som holder på kullsyra i brusen! ev. en til brusbokser Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Den er ok. Ikke noe mer. :smile: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 likte den jeg fikk jeg.. var forresten en smørbukk karamell! Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 min var en veldig god smak (husker ikke hvilken) men jeg skal begynne å hamstre neonlys, så får jeg mye digg til julaften:D Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 må vel bestille noe fra microplex så jeg får smakt det der. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Faren min spiste opp sukkertøy/karamell/den tingen i papiret da jeg fikk kabinettet mitt.. Tok med meg kabinettet opp, når jeg kom ned var det borte.. Da ble jeg lettere forbanna :/ Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 De godteritinga som følger med er jo å få kjøpt i de fleste kiosker Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 De godteritinga som følger med er jo å få kjøpt i de fleste kiosker Og....DER ødela du microplex sin forretningshemmelighet.. Byebye mp Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nah, ingen som vet at det er svenskkarameller de sender ut? Du får dem i slike 1kg poser i Sverige. :-) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Bestillte akkurat varer for 1k der, håper eg får ein karamell pr. krone : <---- Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nah, ingen som vet at det er svenskkarameller de sender ut? Du får dem i slike 1kg poser i Sverige. :-) Stemmer farlig bra det der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå