Khazzirh Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Driver for tiden med å bygge meg en ny pc, en vannkjølt Corsair 250D med harde akrylrør og sort/grønt tema Tar gjerne feedback og kommentarer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1619157 CPU: Intel 4690K Motherboard: MSI Z97I Gaming AC Memory: Crucial Ballistix Tactical Red/Green LED CL8 Storage: Samsung 840 Pro Series 250 GB SSD Storage: WD Desktop Black 3 TB GPU: EVGA GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA PSU: Corsair RM650 Case: Corsair 250D Fans: Scythe "Slip Stream Slim" 120 x 12 mm - Ultra Low Speed Radiator 1: Black Ice Stealth 240 GTS XFlow Radiator 2: Black Ice Nemesis 120 GTS U-Flow Fittings: Primochill Rigid Revolver Compression Fittings - Black Res./Pump: EK-DDC 3.2 PWM X-RES 140 CPU-Waterblock: Swiftech APOGEE XL PPCS Custom Biohazard Edition GPU-Waterblock: XSPC Razor GTX Titan/780/780Ti V2 Full Cover Waterblock GPU Backplate: XSPC Razor GTX Titan/780/780Ti Backplate Tubing: PrimoChill 1/2in Rigid Acrylic Tubing - Clear Kabinettet det gjelder, spesielt valgt for sine kvaliteter når det kommer til kjølingsmuligheter relativt til størresle, en veldig morsom liten utfordring til meg selv I dette prosjektet er det estetikken som skal være i sentrum, så ledningsrot og farger og lignende står i sentrum. Diverse deler Nødvendig verktøy og fittings til vannkjølingen Trangt å montere en 240 radiator i dette kabinettet Har brukt 12mm vifter for å spare litt plass, en cm blir pluttselig viktig når det er såpass lite plass tilgjengelig Disse kombinerte reservoir/pumpe-løsningene fra EK er ekstremt praktiske i prosjekter som dette, effektivt og kompakt. Blir trangt her inne etterhvert Fra utsiden Skjermkort med stock-cooler... …avmontert... …og påmontert ny kjøler fra XSPC Heldekkende, inkludert bakplate En meget stilig tappe-løsning for vannkjølingen fra bitspower Hoved kort fra MSI i ITX formfaktor, men med en feil rødfarge Korrigert Ting begynner å falle på plass Begynner så smått på vannkjølingen og å bøye rørene Alltid greit å ha muligheten til å kunne tappe systemet enkelt og effektivt Systemet mer nå, i avvente av de siste bitene jeg trenger for å kunne fortsette, og antageligvis fullføre Endret 27. juli 2014 av Khazzirh 4 Lenke til kommentar
Khazzirh Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Tenkte vel jeg måtte dele bildene av den ferdige pcen her også, og tar gjerne feedback i kommentartråden: http://www.diskusjon...owtopic=1619157 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå