.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg holder på og formaterer pcen, men jeg får ikke til å installere Windows på sdd hdd. Jeg har formatert harddisken, men får bare opp denne feilmeldingen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/windows-cannot-be-installed-on-this-disk-the/8fa72a3e-10c5-47da-a040-1e0db62af309 Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Hei. Du må installere i UEFI modus. Bruker du DVD eller minnepine? Når du velger boot enheten velge UEFI/EFI dersom det er et av alternativene. Endret 27. juli 2014 av BNixx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Hei. Du må installere i UEFI modus. Bruker du DVD eller minnepine? Når du velger boot enheten velge UEFI/EFI dersom det er et av alternativene. Jeg bruker minnepine. På på boot menu i biosen kan jeg velge UEFI: FlashTranscend 16GB Er det den jeg skal velge? Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hei. Du må installere i UEFI modus. Bruker du DVD eller minnepine? Når du velger boot enheten velge UEFI/EFI dersom det er et av alternativene. Jeg bruker minnepine. På på boot menu i biosen kan jeg velge UEFI: FlashTranscend 16GB Er det den jeg skal velge? Yepp, that's the one, så lenge som den er den samme minnepinnen du har Windows 8.1 på . Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Takk! Jeg fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå