Dorosseru Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 22 år gammel kvinne fra Oslo her. Stort sett snill og grei. Er en liten introvert men er veldig glad i å være sosial. Er hobbykokk, dyreelsker, animetilhenger, joggehekta og spillkonsollfan. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Velkommen. Off-topic: Visste ikke at det var en introduksjons-del på dette forumet. Jeg burde hatt min første post her Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Velkommen skal du være! Ta kontakt hvis det er noe du skulle lure på! Hva var det som gjorde at du fant ut at du skulle registrere deg her? @Nettels: Ikke forsent å presentere seg nå, da Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Velkommen skal du være! Ta kontakt hvis det er noe du skulle lure på! Hva var det som gjorde at du fant ut at du skulle registrere deg her? @Nettels: Ikke forsent å presentere seg nå, da Jeg har sniklest litt i dette forumet og fant ut at det var rett og slett en mye hyggeligere tone her inne enn på Kvinneguiden, hvor jeg har vært registrert siden 2009 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Velkommen skal du være. Vi har mange kategorier og tråder som passer til dine interesser, så jeg tror du vil trives godt. Om du synes det er vanskelig å lete gjennom kategoriene så kan du benytte søkefeltet i toppen eller spørre noen av oss i forumcrewet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå