Loise Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ja det er kankje litt stygt av meg å si dette, men min vennine som tror at hun er så pen er dessverre ikke særlig med utseende sitt. Hun er mer kjedelig å se til kan man si. Jeg selv er svært heldig med mitt utseende. Jeg har langt skinnede lysebrunt hår og et ganske pent ansikt. Jeg sa dette til henne at hun måtte endre sitt utseende men da ble hun ganske fornærmet på meg. Er jeg for selvgod her?, eller var hun bare overfølsom? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Bilder før vi kan si noe om enten eller. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spør en annen venn/venninne istedenfor å spørre her, og ikke last opp noe bilde 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Siden dere neppe er villig til å legge ut bilde av dere her vil du ikke få en objektiv vurdering. Folks oppfatning av hva som er pent og ikke er forskjellig. Lenke til kommentar
Loise Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Kan moderadtor stenge denne tråden og slette brukeren min for godt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Ja det er kankje litt stygt av meg å si dette, men min vennine som tror at hun er så pen er dessverre ikke særlig med utseende sitt. Hun er mer kjedelig å se til kan man si. Jeg selv er svært heldig med mitt utseende. Jeg har langt skinnede lysebrunt hår og et ganske pent ansikt. Jeg sa dette til henne at hun måtte endre sitt utseende men da ble hun ganske fornærmet på meg. Er jeg for selvgod her?, eller var hun bare overfølsom? Kan moderadtor stenge denne tråden og slette brukeren min for godt?Nei, de kan ikke slette din bruker. Den ligger lagret på nettet i all fremtid. Endret 27. juli 2014 av Slimda Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Kan moderadtor stenge denne tråden og slette brukeren min for godt? En gang medlem, alltid medlem. 5 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Nei, de kan ikke slette din bruker. Joda, de kan. Men de bruker ikke gjøre det. TS: å si at noen må endre utseende sitt er over grensen ja Endret 27. juli 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg selv er svært heldig med mitt utseende. Jeg har langt skinnede lysebrunt hår og et ganske pent ansikt. Er jeg for selvgod her? Sånn utenom at svaret på spørsmålet er ja. Hva i alle dager har ditt utseende, og det spørsmålet, med problemstillingen din å gjøre. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvem i hel#¤/()te bestemte at du kan endre andres utsende? Det er hennes valg hvordan hun skal se ut! At hun blir fornærmet skjønner jeg veldig godt. At hun er overfølsom? Nei! Trur du skal endre holdningen din jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Folk ser på andres utseende forskjellig. Selv om du kanskje mener at du har et pent utseende, kan det være mange som mener det motsatte. Det er bra med god selvtillit, men å anklage andre for å ha et "lite pent" utseende kan kanskje ses på som litt cocky. Det viktigste er bare å være seg selv. Ja, jeg liker jenter som liker å ta vare på seg selv, men noen ganger kan det bli for mye av det gode også. Få gutter/menn liker jenter som oppfører seg om de er på et model-studio 24/7. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Godt at trådstarter er pen og kan sette venninnen på plass. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) dama ber om å slette tråden og brukeren, hva er da vitsen med å følge opp og mase og tjase når hun uansett ikke kommer til å lese det? Snakk om å banke livet av en død hest.. Endret 27. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ja det er kankje litt stygt av meg å si dette, men min vennine som tror at hun er så pen er dessverre ikke særlig med utseende sitt. Hun er mer kjedelig å se til kan man si. Jeg selv er svært heldig med mitt utseende. Jeg har langt skinnede lysebrunt hår og et ganske pent ansikt. Jeg sa dette til henne at hun måtte endre sitt utseende men da ble hun ganske fornærmet på meg. Er jeg for selvgod her?, eller var hun bare overfølsom? *Host* Drittkjerring *Host* Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 dama ber om å slette tråden og brukeren, hva er da vitsen med å følge opp og mase og tjase når hun uansett ikke kommer til å lese det? Snakk om å banke livet av en død hest.. Det vet ikke du noe om - hun kan godt komme tilbake, for i det minste å se om tråd og bruker er slettet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ved mindre venninna di har tre øyne, fem ben og skyter laserstråler ut av baken sin, nekter jeg å tro at hun er så uattraktiv at ingen vil ha henne. Det finnes alltid noen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Moderatormelding Tråden stenges etter trådstarters ønske. Vi sletter forøvrig ikke brukerkontoer, men vi kan anonymisere brukerkontoen. Ta kontakt med en administrator. Ta kontakt på PM hvis det skulle være aktuelt å åpne tråden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg