Ovidia2 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Streetart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Flott bilete! Mange flotte detaljar å dvela ved. Likar komposisjonen og gjennomføringa med dei fargerike figurane. Fargane på figurane samstemmer med dei fargerike kleda til kvinna. Vert også nysjerrig på kven ho er og kvar ho er på veg. Spannande! Mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fargerik hopp og sprett og tjo og hei. Lurer jo litt på hvor du fant bakgrunnen da jeg jo sparer på tagg og graffiti der jeg nærmer meg 500 nå. Dama ville jeg ikke bli forundret om det var en av alle dine modeller. Litt annerledes Tove-bilde denne gangen. Signaturplasseringa minner faktisk litt om Edvard Munch som kamuflerte sine inn i maleriene sine. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Tusen takk for meldingene fra dere Magnar og Roar! Jo du må komme til Røyken ..ved rundkjøringen nesten der jeg bor finnes denne.. så jeg tok med min modell og lot henne vandre litt rundt der så jeg kunne få noe mer en bare en avbildning av en grafittivegg. Hun fik kle seg så hun passet inn i bildet... MVH Tove Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Humoristisk bilde med artig kombinasjon mellom grafitti og modell.(Ekstra morsomt at grafittimaleren også har fått med TCL på veggen helt til høyre.. he he). Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg