Selvin Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Husker aldri hva som er skjul og hva som er spoiler, orker ikke redigere via mobil Men, nå husker jeg det! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Da var jeg ferdig med spillet! Beste historien i noe spill noensinne! Får se om jeg gidder kjøre gjennom på høyeste vanskelighetsgrad. Jeg brukte vel ~20 timer på normal, og har flere spill jeg må komme gjennom før Destiny kommer om en snau måned. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Der var jeg gjennom på grounded +. Som sagt, grounded tok meg 23 timer, grounded + tok meg 10 timer og 12 minutter Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Der var jeg gjennom på grounded +. Som sagt, grounded tok meg 23 timer, grounded + tok meg 10 timer og 12 minutter grattis, fullførte survivor på 12-13 timer så må nokk gi grounded en sjangs siden jeg liker en reell utfordring Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Fikk spilt noen timer av dette i går, kjøpte meg last of us bundle når jeg gikk for ps4....herregud for et herlig spill. Litt små feil og bugs tar ikke vekk den fantastiske følelsen dette spillet gir. Gleder meg som en unge til å fortsette Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Og der kom rulleteksten, fantastisk spill som gir meg gåsehud. Da er det dlc som gjenstår Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har ikke sett mye til bugsa alle snakker om. Eneste som irriterte meg var at enemy ikke reagerer på friendly AI, stortsett Ellie. Ellers er spillet meget bra, litt videreutvikling av Uncharted med med mye bedre stemningsmusikk og karakterinnlevelse. Så det blir spennedes å se hvordan Uncharted på PS4 blir. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Da var også jeg ferdig med Grounded! Blir nok ikke Grounded + på meg, i hvert fall ikke med det første.. Kommer nok også til å vente med Left Behind DLC-en også. En liten pause er bra! Siste økten av spillet var en lang en, må jeg si.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Fy fader for et utrolig bra spill! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Akkurat ferdig med spillet nå. Wow, for et fantastisk spill. Helt nydelig. Historien er herlig og spillopplevelsen er rett og slett i særklasse. Liker også det at man må ta valg mtp. våpen og ammunisjon. Det er ikke bare å ta den enkleste veien ut! Hadde lyst til å prøve multiplayer i kveld, men ser ut som PSN er nede enda. Så det var kjedelig. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja kunne ikke sagt meg mere enig... Elsker følelsen av å måtte spare på hver kule, for å aldri vite når du faktisk trenger de. Sjeldent jeg har fått så mange opplevelser i et spill før. Håper så inderlig at det kommer mer.... Mye mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det kan gjerne komme mer for min del.. Men, det går også helt greit om det ikke gjør det.. Om det skal komme mer, så er "kravet mitt" at (Historiespoiler) Hverken Ellie eller Joen dør, eller noe lignende.. Bryr meg for mye om dem til at jeg kunne ha akseptert en slik skjebne med det første.. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Nå har det seg slik at alle må dø...enten av alderdom, eller andre naturlige årsaker. De kan jo i utgangspunktet dra historien framover i tid. Uansett hvordan de gjør det, er jeg veldig klar for mer. Selv om noe sier meg at de 20 årene fra utbruddet til vi begynner å spille er noe de blir gi oss muligheten til å oppleve Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det skjønner jeg.. Men, jeg antar at du også skjønner hva jeg mente.. !? Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det skjønner jeg.. Men, jeg antar at du også skjønner hva jeg mente.. !? Jeg gjorde nok det, men liker å kverrulere litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå