Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 KOmmer spillet til norsk PSN i dag? Er tilgjengelig som preorder, og så vidt jeg vet kan man da laste det ned ved midnatt (idag / 00:00). Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Allerede ute til å laste ned. Jeg holder på å laste ned nå :-) Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 har bare opplevd 1 bug, TERNINGKAST 1 BUUUUUUJHUHHUHUHUHUHUHU VÆRSTE JEG HAR SPILT BUUUUUUUUU 3 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 har bare opplevd 1 bug, TERNINGKAST 1 BUUUUUUJHUHHUHUHUHUHUHU VÆRSTE JEG HAR SPILT BUUUUUUUUU Ja det var jo leit da! Syntes spillet var bra jeg, selv om det er mye script-feil i det! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Elsker TLOU! Særlig Jackson County kartene. Miljøene er så utrolig vakre og velskapte. Fjell og skog. Pewpew. Bare synd de ikke har laget ordentlig coop av slike spill. Jeg kunne godt tenke meg å spille coop TLOU med kona! På høy tid at gaming blir like sosialt som film/kino/tv titting. Man gjør det ofte sammen med folk, selv om man ikke snakker hull i hodet på hverandre mens man opplever kultur sammen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Spiller The Last of Us for første gang, og valgte den høyeste vanskelighetsgraden. Tipper jeg er litt over halvveis gjennom spillet, og føler virkelig at det er en kamp for overlevelse. Anbefales! Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Game hints,prompts, and Listening Mode are disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp, more so than survivor. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Spiller The Last of Us for første gang, og valgte den høyeste vanskelighetsgraden. Tipper jeg er litt over halvveis gjennom spillet, og føler virkelig at det er en kamp for overlevelse. Anbefales! Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Game hints,prompts, and Listening Mode are disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp, more so than survivor. Å herregud, det kommer til å bli en tålmodighetsprøve på slutten av storyen. Lykke til Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Flott, da har jeg noe å se frem til! 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg klarer ikke å spille skytespill på konsoll uten autoaim. Det er en av grunnene til at jeg fortrinnsvis spiller med mus og tastatur på slike spill. Men nå er TLOU en faktisk gang ekslusiv til joysticker så da blir det easy mode Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg klarer ikke å spille skytespill på konsoll uten autoaim. Det er en av grunnene til at jeg fortrinnsvis spiller med mus og tastatur på slike spill. Men nå er TLOU en faktisk gang ekslusiv til joysticker så da blir det easy mode Det er ikke et skytespill, så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Spiller The Last of Us for første gang, og valgte den høyeste vanskelighetsgraden. Tipper jeg er litt over halvveis gjennom spillet, og føler virkelig at det er en kamp for overlevelse. Anbefales! Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Game hints,prompts, and Listening Mode are disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp, more so than survivor. Rått av deg kontorstoll. Jeg selv er så feig at jeg kosespiller på normal, dreper alle infiserte og fiendene jeg kommer over, ikke for at jeg må men fordi jeg kan. Og fordi jeg er så grådig at jeg må sjekke alle områder med lupe om en har glemt noe. Tipper det er mere taktisk sniking og alternative metoder for deg som spiller på et så hardt nivå kansje jeg skulle kjørt opp vanskelighetsgraden om jeg gidder å runde spillet en andre gang. 2 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvor ofte er det nødendig å save i dette spillet? Med tanke på at det er autosave. Hvor ofte autosaver den? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg klarer ikke å spille skytespill på konsoll uten autoaim. Det er en av grunnene til at jeg fortrinnsvis spiller med mus og tastatur på slike spill. Men nå er TLOU en faktisk gang ekslusiv til joysticker så da blir det easy mode Øvelse gjør mester. Husker jeg var helt forferdelig med mus i fps spill når det først kom. Idag er jeg like god eller like dårlig i begge Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg klarer ikke å spille skytespill på konsoll uten autoaim. Det er en av grunnene til at jeg fortrinnsvis spiller med mus og tastatur på slike spill. Men nå er TLOU en faktisk gang ekslusiv til joysticker så da blir det easy mode Det er ikke et skytespill, så jeg ser ikke problemet. Ikke? Forklar meg da hvorfor jeg til stadighet blir stengt inne på lukkede områder med horder av glefsende beist som bare elsker å kjøre stun-lock/one-shot komboer på meg? Jeg elsker historien og karakterende, men gameplayet lider under det alle slike spill lider av: du kan i stor grad velge om du vil stealthe deg frem eller skyte deg frem, men for å tekkes "h4rdc0re uber g4merz" må de bare gjerde deg inne og tvinge deg til en shootout for ikke å oppleves for enkelt. De beste delene av spillet så langt har vært de der jeg må snike meg gjennom bygninger tett befolket av klikkere, mens de desidert mest frustrerende delene har vært der jeg har vært tvunget til å skyte meg gjennom små hærskarer (really? I et postapokalyptisk samfunn på randen av hungersnød er det null stress å sende en hel bataljon med soldater etter en enkelt fyr?). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Da vil jeg anbefale deg å spille på den høyeste vanskelighetsgraden. Da er skytevåpen nesten alltid siste utvei, og med tanke på at det kan være en time mellom hver gang du finner en kule har du heller ikke noe valg. Endret 4. august 2014 av Kontorstol Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Da vil jeg anbefale deg å spille på den høyeste vanskelighetsgraden. Da er skytevåpen nesten alltid siste utvei, og med tanke på at det kan være en time mellom hver gang du finner en kule har du heller ikke noe valg. Selv spilte jeg på Hard første gangen (som er den nest vanskligste på ps3 og tredje vanskligste på ps4). Synes den vansklighetsgraden var perfekt. Man må virkelig lete for å finne resurser. Hver kule teller. Man må forsøke å holde seg unna kamp så mye som mulig, men har akkurat nok resurser til en liten fire fight i ny og ned. Kjennes ut som en kamp for å overleve, samtidig som det er din egen feil når du dør, ikke fordi spillet gjør det bortimot umulig. Perfekt Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hvor ofte er det nødendig å save i dette spillet? Med tanke på at det er autosave. Hvor ofte autosaver den? spillet lagrer hele tida så du trenger egentlig ikke lagre noen gang etter du har gjort dette en gang slik att lagringsfila blir oppretta på konsollen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Selv spilte jeg på Hard første gangen (som er den nest vanskligste på ps3 og tredje vanskligste på ps4). Synes den vansklighetsgraden var perfekt. Man må virkelig lete for å finne resurser. Hver kule teller. Man må forsøke å holde seg unna kamp så mye som mulig, men har akkurat nok resurser til en liten fire fight i ny og ned. Kjennes ut som en kamp for å overleve, samtidig som det er din egen feil når du dør, ikke fordi spillet gjør det bortimot umulig. Perfekt Da har vi forskjellige opplevelser for jeg opplever ofte at spillet bevisst fjerner stealthy approach som mulighet ved å enten låse deg inne og ikke slippe deg videre før alle er døde, eller bare pøse på med enorme mengder med fiender som alle sammen ser tuppen av luggen din på 3 kilometers avstand og som selvfølgelig alle sammen hele tiden har hverandre under oppsyn. Dette hadde i seg selv vært helt greit, men det passer ikke inn i storyen. Eksempel: Pittsburgh (SPOILER ALERT!). Jeg er sikker på at jeg drepte over 100 stykker, og da vi rømte virket det ikke akkurat som om det var tomt. Really? Et samfunn bestående av flere hundre psykopater i en postapokalyptisk ruinby? Og disse lever kun av å plyndre de få reisende som beveger seg inn der? Det gir ingen mening, og det ødelegger innlevelsen i historien og verden. At det finnes bander av røvere har jeg ingen problemer med å svelge, men i de latterlige antallene blir det så åpenbart fremtvunget for å tekkes kun de ekstremt skyteglade gamerne. TLOU leverer noe så til de grader på historie og karakterer, men hadde det ikke vært for det hadde det vært enda en platt og kjedelig 3. persons skyter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå